من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

محل موقت جدید

بعد ازبه آتش کشیده شدن مجتمع محل دفتر کارم چند روز ی مستاصل و سردرگریبان بودم تا اینکه تصمیم گرفتم به دنبال محل جدید برای اجاره بگردم و  از دیروز به چند آژانس املاک سر زدم با بودجه ای که من داشتم عملا نمیشد یک واحد اجاره کنم و از طرفی با اینکار برای صاحب ملک میشدم رفیق نیمه راه ، بخصوص  که برای بازسازی مجتمع همه مالکها باید مبلغ قابل توجهی پرداخت کنند تا تعمیرات انجام بشه .

 یکی دو تا از دوستان که در همین نزدیکی دفتر کار داشتن پیشنهاد کردن که موقتا به اونجا نقل مکان کنم و من هم استقبال کردم و امروز با انتقال کامپیوتر و مدارک ضروری مورد نیاز در دفتر یکی از دوستان مستقر شدیم بخصوص که آخر ماه هست و باید لیست بیمه و مالیاتها ارسال بشه با این انتقال  کمی از استرس و بلاتکلیفی دراومدم . هر چند تو محل جدید مثل میهمان هستم و احساس تعلق نمیکنم .

مرتب  خرابیهای مجتمع  جلو چشمم هست مالک دفتر یک خانم هست که درگیر بیماری همسرش هست و میدونم دادن  مبلغ تعیین شده برای تعمیر مجتمع براش کار ساده ای نیست  هر چی فکر میکنم هیچ توجیهی برای اینجور کارهای مخرب پیدا نمیکنم. هرچند مسولین هم هیچ فکری برای جلوگیری از این اتفاقات نمیکنن اصلا فرهنگ پیشگیری در جامعه ما هیچ معنایی نداره  به همین دلیل در درجه اول مسولین در این خرابی و آشوبها مسولن . اعتراض حق طبیعی مردم هست و برای جلوگیری از سواستفاده باید یک راهکار قانونی برای بیان این اعتراض و دریافت پاسخ مسولین وجود داشته باشد ... 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهربانو دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 08:36 http://baranbahari52.blogsky.com/

خیلی متاسفم صفا جون خدا رو شکر هنوزم دوستای خوب پیدا میشن ادمو مهمون کنن. خیلی برای اون خانم ناراحت شدم امیدوارم زودتر یه راهی براش پیدا بشه .
صفا جون من واااقعا دیگه به هیچ چیز اطمینان ندارم . سیاست خیلی خیلی کثیف تر از اون چیزیه که فکر میکردم . هیچ چیز دقیقا اون چیزی که بنظر میاد نیست .
یکی از همین روزها خونه ی دوستم بودم ساعت 3-4 بعد از ظهر همون موقع ها که هنوز جایی شلوغ نشده دختر دوستم توجهش به چند تا جوون جلب شد که داشتن مقدمات اعتراض به شکل شورش و هرج و مرج رو فراهم می کردن . سطل آشغال کشیدن وسط و چند تا از این علامت ها رو کندن و البته سعی میکردن اهسته و با احتیاط کاراشونو انجام بدن . دختر خانوم ما رو صدا کرد و ما هم یواشکی از لای پرده نگاه میکردیم و داشتیم بین خودمون بهشون بد و بیراه میگفتیم که دارن خرابکاری میکردن یهو دوتا موتور سوار رسیدن(با اون مشخصات خاص که همه می شناسیم) و ما گفتیم بدبخت شدن و الان می برنشون و بیچاره مادراشون که درمقابل چشمای حیرت زده ی ما یه چیزایی به هم گفتن و در کمال صلح و صفا دوتا دوتا نشستن ترک موتورا و رفتن .
همچین چیزایی شنیده بودم ولی ندیده بودم ... از اون روز خیلی بیشتر دلم به حال خودمون می سوزه

بله از این ماجراها زیاد شنیدیم . واقعا سیاست کثیف هست و آدم رو بی هویت میکنه . البته زمانی که حق و حقیقت در پای سیاست قربانی میشه سیاست کثیف میشه و این بستگی به آدمها یی داره که از ابزار سیاست استفاده میکنن.

محمود جمعه 1 آذر 1398 ساعت 17:31

سلام
۱پسرت کجا دانشجو هست
۲وقتی مشکلات ریشه یابی نشه مردم در هر اعتراض تخریبگرتر میشن و کاش متوجه این موضوع بشن
۳ هیچی بد تر از این قطع اینترنت نیست انگار حصر خونگی شدیم و کاش زودتر حل بشه
۴ هیچی دیگه
تو سیاسی بودی جونیات برا هفت پشتت بسه .سیاست زاییده فرهنگ مردمه .اول و دوم و .... تا هزارم باید فرهنگ مردم درست بشه

پسرم اراک هست فکر کنم یکبار نوشته بودید ساکن اراک هستید .
کاملا باهاتون موافقم که دردرجه اول باید فرهنگ مردم درست بشه .
امیدواره هرچه سریعتر اوضاع به حالت عادی برگرده بخصوص موضوع اینترنت . تازه میفمیم که اینترنت بخش اساسی و مهمی از زندگیهامون شده .

anarkiko پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 11:37

متاسفم بابت دفترت..هدف اصلی مکانهای حکومتی بوده و ویدیوها و گزارشهایی از تخریب اموال مردم توسط پلیس وجود داره
کدوم حکومت قانونی برای زوال و نابودی خودش میزاره؟

اتفاقا این قانون تعیین مکان جهت اعتراضات مدنی قانونی هست برای شنیدن حرفهای مردم و اصلاح امور جهت بقای حکومت .البته امیدوارم این عزم برای اصلاح امور وجود داشته باشه .

سهیلا پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 10:48 http://Nanehadi.blogsky.com

ان شالله مشکل همه حل بشه.

انشااله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد