من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

این روزهای پر استرس

این چند روز میدونم همه در اضطراب و نگرانی بودن و متاسفانه با این بی تدبیری افزایش ناگهانی قیمت بنز  ین   اعتراضاتی رو ایجاد کردن که در این بین یک عده نادان هم اقدام به  آتش زدن بانکها کردن . دفتر ما هم در ساختمانی قراردارد که یک بانک در طبقه اول اون مجتمع هست که شب اول اعتراضات به آتش کشیده شده و تعدادی  از مغازه های مجاور اون بانک کامل سوخته ، کل سیستم برق و گاز مجتمع قطع شده و شنیدم صاحب  یکی از مغازها به خاطر این اتفاق سکته کرده .  مغازه هایی که عموما گردانندگانشون جوونهایی بودن که با قرض و وام برای خودشون کسب و کاری راه انداختن و حالا کل سرمایشون نابود شده   از همه بدتر اینکه بیمه هم برای این حوادث خسارت نمیده .

حالا با این آتش سوزی،  کل مجموعه شامل مغازه ها و دفاتر کار کلا تعطیل شده  و من امروز با دیدن صحنه مخروبه مجتمع کامل بهم ریختم .

رفتم میبینم در مجتمع نیمه باز هست و نگهبان مجموعه تو طبقه اول آتیش روشن کرده و نشسته کنارش و سایر ساکنین مجتمع هم میان سری میزنن و مستاصل و بلاتکلیف سری تکون میدن و خارج میشن . زنگ زدم با یکی از اعضا هیئت مدیره مجتمع صحبت کردم میگه حداقل سه یا چهار ماه طول میکشه تا مجتمع قابل استفاده باشه. 

برگشتم خونه کلافه هستم دست و دلم به هیچ کار نمیره پتو رو کشیدم رو سرم خوابم نمیبره به افراد بیکاری فکر میکنم که هر روز داره تعدادشون زیاد میشه به قیمتهایی که هر روز داره بالا میره به اخبار دزدیها و اختلاسهای ریز و درشت  ...

نظرات 3 + ارسال نظر
مهربانو دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 08:19 http://baranbahari52.blogsky.com/

برای این پست کامنت گذاشته بودم فکر کنم ثبت نشده . اشکالی نداره پستای بعدی دوباره ثبت می کنم .

سهیلا دوشنبه 27 آبان 1398 ساعت 22:17 http://Nanehadi.blogsky.com

بدبختی روی بدبختی.خشم کور.

خداکنه ختم به خیر بشه .

nj دوشنبه 27 آبان 1398 ساعت 22:07 http://njs.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد