من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

برنامه های جدید من

همونطور که قبلا نوشته بودم تا آخر خرداد در محل کار قبلی بودم و کارها رو تحویل دادم و بعد توسط یکی از دوستان درست هم زمان با پایان روز کاریم پیشنهاد یک سفر با تور به باکو روداشتم که به فال نیک گرفتم و بعد از برگشت از باکو درگیر کارهای دفتر و ارسال اظهارنامه های مشتریان خودم بودم و حالا با پایان یافتن تیر ماه به طور جدی به دنبال اجاره یک گلخونه هستم گلخونه کشت سیفی جات ...... چند جا رو هم دیدم و با یکی از اونها بایدقرارداد ببندم  و از شهریور یا مهر باید کار رو شروع کنم امیدوارم تجربه موفقی باشه و بتونم به پشتوانه اون در روستای پدری به این کار ادامه بدم .....

هرچند پسرهام بخصوص پسر کوچکم موافق نیست  بریم آذربایجان و من ممکن هست مجبور بشم مرتب در رفت و آمد باشم ..........

برام دعا کنید که موفق بشم ...........

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم بانو یکشنبه 20 مرداد 1398 ساعت 21:06

صفا جان سلام. کلی برات انژی مثبت می فرستم. انشالله که از برنامه جدید کاریت لذت ببری و درش موفق هم باشی

ممنون عزیزم . ممنون که همچنان مطالب رو دنبال میکنی .دلم برات تنگ شده بود.

محمود یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 13:03

سلام .صفا خانم آرزوی موفقیت دارم . کار بسیار پر زحمتی را انتخاب کردی .بسیار بسیار پر زحمت وبرعکس ذهنیت عموم ،کاری بسیار تخصصی . باز هم آرزوی موفقیت میکنم و انرژی مثبت از اینجا میفرستم . شاد باشید و موفق

سلام بله موافقم هم پر زحمت هست و هم بسیار تخصصی. به همین خاطر خیلی با احتیاط دارم حرکت میکنم .

سهیلا شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 20:36 http://Nanehadi.blogsky.com

انشالله که خیر هست.موفق باشید.

ممنونم

مسی شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 10:00 https://massi1353.blogsky.com/

امیدوارم اتفاقهای خوبی براتون در راه باشه، خاک و گیاهها خیلی خوب و ارامش بخشه

امیدورام همینطور که میگی باشه . برای همه اتفاقهای خوب آرزو میکنم .

ملیحه سه‌شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 10:34

سلام
انشا ا.. همیشه توی کارهاتون موفق باشین
آرشیو خاطرات زندگیتونو خوندم خیلی متاسف شدم از این همه بی عدالتی و این همه دروغ.
پاینده باشین

سلام دوست عزیز ممنون از اظهار لطف و همدردیتون .

مهربانو دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت 09:59 http://baranbahari52.blogsky.com/

خیر باشه عزیزم

ممنون عزیزم .

مهربانو شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 14:10 http://baranbahari52.blogsky.com/

صفا جون منم برام خیلی سخته از تهران دور بشم . گل پسرو درک میکنم ولی شاید تنوع خیلی خوبی برات باشه .
خیلی دعات میکنم عزیزم کار خیلی مفرح و هیجان انگیزی رو میخوای شروع کنی

بله برای خود من هم سخت هست و به همین خاطر فعلا همین دورو بر گلخونه دیدم فعلا سال اول رو همین اطراف باشم تا بعد ببینم چی میشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد