من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

یک روز درخانه

امروز اصلا از خونه بیرون نرفتم 


کلی کار عقب افتاده از کارهای خونه و دفتر تو ذهنم هست و نمیدونم چکار کنم .


از خودم راضی نیستم مدیریت زمان ندارم دوست ندارم اینهمه کار انجام نشده تو ذهنم داشته باشم


 بایدیک لیست از کارهای انجام نشده تهیه کنم و زمان انجام و اتمام اون رو مشخص کنم 


وااااای اینهمه کار ذهنم رو بهم ریخته .......


اگر پیشنهادی برای این مشکل دارین خوشحال میشم بگین 

نظرات 3 + ارسال نظر
نگاه یکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت 02:25 http://negahekohestan.blogsky.com

http://negahekohestan.blogsky.com/1397/10/24/post-79/دفتر-ایده-ها-
سلام

سهیلا سه‌شنبه 18 دی 1397 ساعت 08:27 http://nanehadi.blogsky.com

سلام.نوشتن و خط زدن کارها روی کاغذ حس خوبی داره.

بله درسته . ممنون از شما .

محمود دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 00:23

فقط هر چی تو ذهنته بنویس
هر کاری که می دونی عقبی و باید انجام‌بدی
بعد اولویت بندی کن
بعد به احتمال زیاد متوجه میشی اونقدرا هم‌کار نداری
آخر سر هم برنامه ریزی
.شرمنده خودت گفتی راهنماییت کنم .

ممنون از پیشنهادتون . دشمنتون شرمنده .کار خیلی خوبی کردین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد