من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

کارخونه سوت و کور

امروز برای شرکت در جلسه استانداری در ارتباط با تعطیلی شرکت و جمع و جور کردن کارهام اومدم کارخونه .

اول به همراه مدیرعامل و دو نفر دیگر از مدیران در جلسه شرکت کردیم و تو جلسه قول مساعدت دادن که کمکمون کنن تا بتونیم مطالباتمون رو بگیریم و برای دادن بدهیهای ادارات دولتی مثل بیمه و مالیات و ... باهامون همکاری کنن .

بعد از برگشت نشستم تا کارهای عقب افتاده رو جمع و جور کنم کارخونه سوت و کور و بدون سرو صدای دستگاه ها آدم رو یاد سکوت گورستان میندازه برای فرار از سکوت موسیقی گوشی رو روشن کردم و ترانه های ترکی و سنتی گوش دادم دلم میخواست گریه کنم به زور جلو گریه ام رو گرفتم چون ممکن بود نگهبانها بیان و صورت خوشی نداشت . مرتب یاد شرکتهایی که خونده بودم ورشکست شدن و جمع کردن می افتادم شرکت ارج شرکت خودکار بیک و.....

واقعا دردناکه....... کجا داریم میریم ....... 

من خیلی وقته به بازنشستگی فکر میکنم و اصلا نگران خودم نیستم اما......

هی یاد این شعر میوفتم من از بینوایی نیم روی زرد غم بینوایان رخم زرد کرد ....


نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمن چهارشنبه 10 آذر 1400 ساعت 15:31

ما یک حسابدار در شرکت داشتیم اصلا خودش رو درگیر مسایل ما نمی کرد. با اینکه مسایل ما اعصاب خرد کن نبود و بیشتر راهنمایی ازش می‌خواستیم تا انجام کاری.
خدا به شما توان بده

ممنون از شما که وقت گذاشتید و مطالب رو خوندید.با خواندن این پیام شما رفتم و این پست رو خوندم یاد گذشته وتلاشهام افتادم .امیدوارم همه کسب وکارها پر رونق باشند.

محمود یکشنبه 2 دی 1397 ساعت 23:00

دو سه روز پیش ، ظرف یک روز سه نفر در مورد اضافه کاری با هام صحبت کردن .و تقاضا داشتن. مسلما کاری از دستم بر نمیومد . فقط ریختم به هم . که چقدر داره به همکارها فشار می اد . . دیگه حتی آرزو هامونم تکراری شده .

واقعا شرایط خیلی سخته.... امیدوارم هر چه زودتر درست بشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد