من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

روستایی زیبا در اطراف کرج

امروز با تعدادی از دوستان طبق روال هر سال رفتیم اغشت. بسیار زیبا بود .... زیبایی رنگها غیر قابل توصیف هست فقط باید  دید.....

نظرات 4 + ارسال نظر
شهر بدلیجات دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 20:45 http://badalijatiha.ir

ممنون بابت لینک لطف کردید

رضا دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 23:10 http://badalijatiha.ir

سلام با عرض ادب و احترام و تبریک برای بلاگ حوبتون
یه خواهشی داشتم ازتون
من یه وب سایت دارم با نام شهر بدلیجات که نماد اعتماد هم داره و باز هم میخوام ازتون موکدا خواهش کنم که وب سایت من با نام شهر بدلیجات رو جز لینکهای سایتتون بذارید
با این کار کمک خیلی خیلی زیلدی به من میکنید و باید بگم به اقتصاد یک خانواده و در آمد زایی یک جوان بیکار کمک میکنید
با تشکر قبلی و خواهش فراوان

بله حتما این کار رو میکنم اما توجه داشته باشید که الان وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی رونق چندانی نداره و نمیتونه بازار قوی برای شما باشه

مریم سه‌شنبه 13 آذر 1397 ساعت 00:20

چه عالی ..پاییز فصل من است ..فصل هزار رنگ....در روستاها بالاخص این زیبایی بیشتر مشهود است...خوش باشی

محمود شنبه 3 آذر 1397 ساعت 08:11

کاش چنتا عکس میذاشتی

چشم عکس هم میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد