من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

بخش دوم پادرد لعنتی و درمان درد سیاتیک

در پستهای قبلی گفته بودم که سیاتیکم به شدت اذیتم میکرد و پای چپم بی حس شده بود . در نتیجه یک مرحله پیش دکتر ارتوپد رفتم و هم زمان رفتم پزشک طب سنتی .دکتر ارتوپد برام MRI  نوشت و خوشبختانه نیازی به عمل جراحی نداشتم اما دکتر گفت اگر دردش خیلی اذیتت کرد بیا برات فیزیوتراپی بنویسم  .

  پزشک طب سنتی هم برام 6 جلسه ماساژ و حجامت نوشت و  چند تا روغن و کپسول داروی گیاهی که قیمتهای ماساژ هر جلسه 60هزار تومن و حجامت هم هر یک منطقه 15هزار تومن که در مجموع حدود 500- 600 هزار تومن هزینه اون میشد و با توجه به اینکه بیمه تکمیلی هم هزینه هاش رو تقبل نمیکنه خیلی برام زور داشت بخصوص که اصلا مطمئن نبودم موثر باشه . یکی دو جلسه رفتم و ادامه ندادم . نمیدونم واقعا با این هزینه ها  و عدم پوشش بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی آیا این نوع طبابت میتونه اقبال عمومی  داشته باشه ؟

یکی از دوستان از طریق وبلاگ لینک ورزش یوگا برای  دردهای سیاتیک رو برام فرستاد و گفت که برای خود اون معجزه کرده و من هم که خودم احساس میکردم همه این دردها به خاطر بی تحرکی هست  استقبال کردم و از اون لینک استفاده کردم و واقعا برام معجزه کرد  البته یک جلسه سونا و جکوزی هم رفتم و مرتب کیسه آبگرم استفاده کردم و از کولر در حد امکان دور بودم و حالا که فکر میکنم باورم نمیشه که اینقدر خوب شده باشم . لینک رو که بهار نازنین برام گذاشته بود اینجا میزارم که اگر کسی چنین مشکلی براش پیش اومد ازش استفاده کنه .

http://parsivenus.com/?q=fa/Yoga-pose-for-sciatic-pain

تصمیم گرفته بودم درمان طب سنتی رو هم تا آخر ادامه بدم تا ببینم واقعا موثر هست یانه اما هم به دلیل دوری راه و هم به دلیل کم شدن دردم بعد از ورزش روزانه و یوگای مورد نظر دیگه ماساژ و درمان سنتی رو  ادامه ندادم و حالا خیلی خوبم و هر روز بهتر میشم .

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 21:02

سلام. .صفا جون حوبی نازنین بانو ...به نظر من هم ون یوگ را ادامه بده آرامشی که بدست میاوری درمان خیلی دردهاست..من پیش طب سنتی رفتم ی خروار هم پول دادن ..اثری روی مشکلم نداشت ....

بله ورزش بخصوص یوگا و استخر خیلی خوبه.ممنون که میخونی و نظر ت رو مینویسی.

سهیلا پنج‌شنبه 19 مرداد 1396 ساعت 00:59 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام،خدا رو شکر که بهتر شدید،شنا معجزه میکنه.

ممنون

مریم بانو دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 14:56

سلام صفا جان. یک راهنمائیت بکنم فقط تجربه شخصی خودم و تعداد زیادی دوستان که با این مشکل مواجهند. من با درمان طب سنتی موافق نیستم البته تجربه ای هم ندارم. فیزیوتراپی هم یک درمان مقطعی هست. اما در مورد خودم درد در حدی بود که اصلا دیگه قادر به راه رفتن نبودم اما شنا و یوگا معجزه کرد. دردها تقریبا محو شد و حال روحیمم خیلی بهتر شد. تازه هزینشم واقعا کمتره اما نه در حد یکی دو جلسه حداقل یک ماه هفته ای سه بار لازمه تا اثر داشته باشه و بعدشم دیگه باید جزء برنامه زندگیتون باشه. خیلی از دوستان دیگه هم تجربه مشابه من داشتند و همین نظر را دارند.
امیدوارم سلامت باشی.

ممنون عزیزم .بله تصمیم گرفتم استخر و نرمش و ادامه بدم برای یوگا هم باید برنامه ریزی کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد