من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

امروز تهران بودم


یکی از کارهایی که برای سال 93 انجام دادم الان داره رسیدگی میشه. هفته قبل ممیز دارایی اومده بوده دفتر اون شرکت و یک سری مدارک خواسته بوده و اونها هم آماده کردن و بردن و ممیز هر بار یک ایرادی گرفته وگفته حسابدارتون بیاد . امروز خودم رفتم . حوزه مالیاتی تهران بود مدارک و مرتب کردم و دادم و برای یک سری نواقص هم رفتم دفتر اون شرکت و تا بعد از ظهر درگیر تکمیل نواقص بودم و عصر خسته برگشتم و پسر بزرگم که فهمیده اینهمه ساعت رو دنبال این کار بودم با دلخوری میگه : خیریه راه انداختی ....؟
آخه من به خاطر ملاحظه حال مشتریها نرخ رو بالا نمیگم و دلم هم نمیاد برای کارهای اضافی که انجام میدم هزینه جدا بگیرم . خوب میتونم بگم دفاتر و استاد رو تحویل دادم بقیه اش به من مربوط نیست اما دلم میخواد کار رو تا انتها برسونم و تا جایی که امکان داره کمکشون کنم هر چند اونها تو کارشون خیلی منظم نیست و خیلی وقتها اصلا اسناد و مدارک کارهاشون رو ندارن و من بارها مجبور به دوباره کاری میشم .....
در مقابل حرف پسرم با خودم فکر میکردم انجام این کار امروز درسته من رو یک روز از کارم انداخت و مرخصی گرفتم و شاید سود مادی نداشته باشه اما برام مهم بود با یک ممیز جدید روبرو بشم محیطهای مختلف و افراد مختلف با هم فرق دارن و هر کدومشون یک تجربه هست و خوشبختانه ممیز امروزی هم علیرغم نظری که مدیر عامل اون شرکت داشت و میگفت خیلی بداخلاقه و... آدم خوبی بود و کل پرونده رو داد دستم و گفت ببین چی کم داره کاملش کن ...
امروز با وجود اینکه خیلی خسته شدم اما راضی هستم .....

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم بانو دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 10:29

صفا جان خیلی با شما موافقم. خود من زیاد برام پیش اومده یک کارهایی کردم که به موقعش احساس کردم آخه چرا بی خود بدون اجر و مزد وقت گذاشتم. اما بعد دیدم تجارب خوبی کسب کردم که اتفاقا خیلی خیلی بدردم خورده اما خوب بعضی وقت ها هم واقعا فقط وقتم تلف شده. موفق باشی حسابدار دوست داشتنی

سهیلا چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 20:31 http://nanehadi.blogsky.com

منم همین فکر رو دارم ولی برای همسر و پسرام خنده داره.فک کنم تفاوت مریخی و ونوسی هست.

مریم چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 09:12 http://hezartoyekhyal.blogfa.com/

سلام نازنینم تو ان کاری که درست میدونی انجام بده .....

مهربانو یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 14:23 http://baranbahari52.blogsky.com/

صفای با صفام سلام با اینکه ممکنه یه کار تاثیرات مثبت معنوی داشته باشه و مادی نباشه موافقم . ضمن اینکه کار واقعا باید تمیز انجام بشه ولی اگر کار منافع معنوی برام نداشته باشه از خودم مایه نمیذارم .
روی هم رفته کارررت درسته خانومی

ممنون عزیزم

رهگذر یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 10:38

من موافق ایده شما هستم کاری را که آدم تقبل می کنه باید شسته رفته تحویل بدهد
نه اینکه بین زمین و آسمان مشتری را رها کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد