من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

سالی که رو به پایانه

امسال سال پر فراز و نشیبی بود سالی که رکوداقتصادی  فشار خیلی زیادی به همه وارد کرد و برای کسانی مثل من که تو محیط کارگری کار میکنیم این فشار مضاعف بود مشکلات مالی خودمون یک طرف و مشکلات   افراد دور و برمون که دقیقا انعکاسش روی ما بود هم از طرف دیگه فشار بسیاری رو بهمون تحمیل کرد خدا رو شکر با حل شدن  موضوع مذاکرات هسته ای و نور امیدی که تابید  و شرکت تونست  بخشی از مطالباتش رو از خودرو سازها بگیره و مطالبات پرسنل رو بده . 

روزهای آخر درگیر انبار گردانی پایان سال  و پرداختهای پرسنلی بودیم و دیروز هم خودم رفتم کارخونه تا بخشی از مطالبات بچه هایی رو که چند ماهی بود رفته بودن و هنوز سنواتشون رو نگرفته بودن پرداخت کنم و تو این مواقع چه حس خوبی داره کار کردن و خوشحالی رو تو چشم همکارها دیدن  ....

آرزو میکنم سال پیش رو سالی پر از موفقیت  ، سلامتی و دلخوشی برای همه باشه ...

امیدوارم با برداشته شدن تحریمها شاهد گشایشهای بزرگ اقتصادی در کشورمون باشیم ...

امیدوارم با ایجاد اشتغال دیگه هیچ نیروی بیکاری نداشته باشیم ....

باور دارم کار و تلاش حلال بسیاری از مشکلات اقتصادی خانواده هاست . امیدوارم با رونق اقتصادی شاهد رفاه بیشتر همه خانواده ها باشیم ...

 مصیبت اعتیاد تو جامعه داره بیداد میکنه امیدوارم راهی برای حل این معضل بزرگ  اجتماعی پیدا بشه ...

نظرات 2 + ارسال نظر
اوزاخلاردان سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 13:22

سلام صفاجان. بایراموز موبارک اولسون. اومودوم وارکی بو ایل ایشلریز یولوندا اولسون. شاد یاشیاسیز.

ساق اول عزیز همشهریم منده الاهدان سیزه سلامتدیق ایستیرم

رهگذر شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 18:28

امیدوارم سالی پر نعمت و پر از وقایع خوب برای مردم کشورمون باشد
خداوند سلامتی بدهد گشایش در روزی بدهد دل روشن و شاد بدهد قلبی مملو از خدا دوستی و بندگی بدهد
خدا دست بده هم بدهد تا دل دیگران هم شاد بشود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد