من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

بورس

چند وقتی بود دلم میخواست یک کارهایی تو بورس انجام بدم چند تا کانال تحلیل بورس رو تو تلگرام عضو شده بودم  و امروز رفتم سالن بورس کرج جالب بود تو  یکی از کارگزاریها چند تا آقایی که معلوم بود بازنشسته هستن نشسته بودن و چشم به تابلو دوخته بودن  خیلی خوشم اومد واقعا برای بازنشسته ها کار خوبی هست هم فال هم نماشا هم فعالیت اقتصادی هست هم هیجان  داره...

فرم پر کردم و قرار شد یک کد کاربری بهم داده بشه تا به صورت انلاین بتونم اقدام کنم ...



نظرات 5 + ارسال نظر
سهیلا سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 08:20 http://nanehadi.blogsky.com

سلام.منم از بورس خوشم میاد ولی یه خورده ترسناکه.هیچی هم ازش سر در نمیارم

بله ریسک داره ولی خوبه و هیجان انگیزه هنوز دنبای فرصت هستم ...

مریم چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 17:04 http://hezartoyekhyal.blogfa.com/

موفق باشی صفا بانوی..بورسی ...

ممنون عزیرم هنوز که موفق به خرید نشدم این روزها شدیدا درگیر کارهای کارخونه و انبارگردانی هستم

خودیافته سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 21:15

صفا جان، من هم خیلی به بازار بورس علاقه دارم. اینکه بشینب و پیش بینی بکنی. بخونی و سرمایه گذاری کنی. خیلز به آدم دید اقتصادی و سیاسی میده. البته که شما خودت استادی آی باجی.

رهگذر یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 19:19

آره البته اگه وارد نباشی سهم های شرکت های ضرر بده را می اندازند
شوهر خواهر زاده ام سالیان سال است که همین کار را می کند و گذران زندگی اش از بورس است
ولی زمان احمدی نژاد ضرر داد

میهن بلاگ یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 06:56 http://goo.gl/eZqVZl

سلام
قبول داری هر وبلاگی باید بازدید کننده داشته باشه؟
پس کلیک کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد