من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من رای میدهم

من رای میدم و اصلا با نحریم موافق نبوده و نیستم و معتقدم با رای ندادن فقط کنار میشینی و کشور رو دو دستی تقدیم تند روها میکنی  کسانیکه نونشون تو روغن همین تندروی ها ست و نتیجش به خاک سیاه نشستن مردم  . یک مثال میزنم :

توی یک قایق تعدادی نشستن و به سمت جزیره ای میرن دو نفر  بلند میشن و با مته کف قایق رو سوراخ میکنن بعضی به درگیر شدن با اونها فکر میکنن اما درگیری شدید باعث واژگون شدن قایق میشه ولی چند نفر تصمیم میگیرن بدون درگیر شدن سوراخهای قایق رو با لوازمی پر کنن  و بقیه هم پارو بزنن به سمت جزیره . یک عده هم میگن نه بابا باید درگیر بشیم و اون دوتا رو پرتشون کنیم تو دریا تا بمیرن . ولی با این درگیری احتمال واژگون شدن قایق زیاده ضمنا حتما یک عده هم این وسط آسیب شدید میبینن  و چند نفر  از قایق نشینها هم حتما میمیرن.

درگیر شدن ریسک و هزینش بیشتره یا سوراخها رو گرفتن و به سمت ساحل پارو زدن ؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
اوزاخلاردان دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 15:32

اصلا آدمی به امید زنده هستش صفا جان. خودمون پای صندوق نریم و بعد به این امید بشینیم که ابرقدرتها همون طور که سوریه و عراق رو نجات دادن، بیان تو ژنو واسه ما تصمیم بگیرن؟ بهترین کار رو انجام دادین.

کاملا باهات موافقم عزیزم مشکلات کشور رو باید با صندوق رای حل کرد این یعنی دموکراسی .
راستی دوست عزیردیدن نظرات تو و سایر دوستان که حالا دیگه به لطف تلگرام تعدادشون هم کم شده کلی حس خوب بهم میده .
دوستان ممنون که هستین ....

مریم شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 09:18 http://hezartoyekhyal.blogfa.com/

سلام ..من هم علیرغم اینکه نمیخواستم رای بدهم اما بعدا تصمیم گرفتم رای بدهم و دادم انشاله که خیر باشد ....

انشااله که خیره...

رهگذر پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 14:43

خب از نوشته ات پیداست برای رای دادن برگشته ای
رای من هم مجموعه ای از اصلاح طلب ها و موتلفه ها و پایداری ها و اصولگرا هاست
خبرگان هم به کاندیدهای جوانتر رای خواهم داد آخه لیست اصولگراها اکثر ا سن بالا دارند فکر نکنم تا سال دیگر هیچکدومشون زنده باشند که به خواهند جانشین رهبری را تعیین بکند

نه دوست عزیز خیلی وقته برگشتم فقط سفرنامه رو با تاخیر نوشتم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد