من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

شروع ناخوشایند سفر

بلیط سفرمون رو برای 6 بهمن  گرفته بودم رفتیم فرودگاه و در آخرین مرحله  موقع کنترل گذرنامه گفتن با توجه به تاریخ ویزا که از اول ژانویه شروع میشد نمیتونیم بریم و اگر میرفتیم دیپورت  میشدیم و باید جریمه پرداخت میکردیم .  البته تو سفارت موقع گرفتن ویزا  بهمون گفته بودن این تاریخ تقریبی هست و من فکر نمیکردم مشکلی پیش بیاد . خلاصه بلیطهامون باطل  شده  و 400 هزار تومن بابت کنسل شدنش ازمون کسر و مابقیش رو به حسابمون برگردوندن .  حسابی حالم گرفته شد ولی دیگه کاری نمیشد  کرد .....

خسته و کوفته اومدیم خونه تا بعد از ظهر افتادم خوابیدم روز بعد بلیط جدید گرفتم و  شرکت هم نرفتم   اصلا حسش رو ندارم که حالا بخوام برای همه توضیح بدم که چی شده و تازه با توجه به تعطیلی سه شنبه دو روز ارزشش رو نداشت تصمیم گرفتم برم دفتر و کارهای عقب افتاده رو انجام بدم و با خیال راحت برم سفر.  امیدوارم  ایندفعه دست از پا درازتر برنگردم ....

نظرات 3 + ارسال نظر
محمود پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 11:43 http://zehneashofte.blogsky.com/

مهم اینه که آخرش خوش باشه که حتما هست

ماریا چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 16:42 http://rainyandsunny.blogsky.com

یعنی چی؟ یعنی تاریخ بلیطت مال قبل از شروع ویزات بود؟ اگه اینطوره که معلومه نمیتونستی بری!! فک نکنم ربطی به اژانس و غیر اژانس هم داشته باشه. شما قبل از تاریخ ویزا که اجازه ورود به اون کشور رو نداری حالا بلیط رو از هر جا خریده باشی.
همون روز ویزا به سفارت تارخ بلیطت رو میگفتی ویزا رو از همون روز یا یکی دو روز قبلش میزدن واست.
اما خب شاید هم خیریتی بوده.

رهگذر چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 14:36

اگه از یک آژانس بلیط می گرفتی به احتمال زیاد دچار مشکل نمی شدی
ولی از آن سخترش رفتن تا فرودگاه و برگشت آن بوده است

بله درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد