من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

درخواست راهنمایی

دوستان تو بلاگفا یک امکانی بود که از به روز شدن وبلاگ دوستان خبردار میشدیم تو بلاگ اسکای آیا این امکان وجود داره ؟

نظرات 1 + ارسال نظر
مهندس دیوانه شنبه 28 آذر 1394 ساعت 23:50 http://jenin.blogsky.com

توی وبلاگم یک پست نوشتم راجع به همین مشکل تحت عنوان: پناه می برم به Comma Feed از شر گشادی!

بابا خیلی پیچیده نوشتی..... سایت کاما فید هم که باز نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد