من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

مزاحمان فیس بوکی

در ماه های اخیر چند تایی پشنهاد دوستی در فیس بوک رو تایید کرده بودم  و اخیرا یکی از اونها بعد از چندین جلسه تلاش برای چت کردن (من خیلی علاقه به چت کردن ندارم بیشتر بحثهای جدی و اجتماعی تو سطح عمومی رو دوست دارم ) در مورد عکس پرو فایلم میپرسه که آیا این عکس جدیده یا قدیمی هست و اینکه من مجردم یا متاهل و من جواب دادم که نه مجردم نه متاهل  مطلقه هستم  سنم 53  هست و مادر دو پسر 23و17 ساله هستم  .... 

میگه ماشااله خیلی خوب موندین سنتون بهتون نمیاد شاید این عکس جوونیهاتون هست میگم نه مال 5 سال پیشه خیلی قدیمی نیست میگه اون هم جداشده و کجا کار میکنه و پستش چی هست و 37 سالشه ...   

میپرسه قصد ازدواج ندارید ....

گفتم نه اصلا ....

میگه  میخواستم بهتون پیشنهاد ازدواج بدم ....

و من در جوابش میگم در تعجبم از کسی که یک بار شکست خورده و دوباره همون مسیر رو ادامه میده پیشنهاد کسی که بدون هیچ شناختی از طرف مقابل و صرفا از روی یک عکس مطرح میشه اصلا قابل فکر کردن نیست ...


واقعا متاسفم این طرز فکر حاصل چی هست ؟؟؟


اینکه زنها فقط ظاهرشون و جسمشون مورد توجه باشه نه اندیشه و توانائیهاشون جز توهین به اونها هیچ چیز دیگه ای نییست .....

نظرات 4 + ارسال نظر
سهیلا سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 21:21 http://nanehadi.blogsky.com

شاید هم واقعا منظورشون ازدواج نباشه.یعنی دوباره همون اشتباه رو تکرار میکنن

مریم سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 09:42 http://hezartoyekhyal.blogfa.com/

اخ خواهر دست رو دلم نگذار که خونه از این مزاحمت ها ...حالا خوبه این خودشو معرفی کرده ..وقتی چند ساله طرف اصلا خودشو معرفی نمیکنه و مزاحمت میشه ادم فقط میمونه چی بگه .....از این روانی ها تو جامعه مون زیاد ن فرا.وون....همین ادم های به ظاهر عادی ......ای خدا شفا بده ......مراقب وجود نازنینت باش ....و .میدونم که هستی ....

واقعا آدم میمونه چی بگه .... خدا شفاشون بده

محمود شنبه 14 آذر 1394 ساعت 12:22

خوش بخالت خواهر شوور کن

آره والا راست میگی باید خیلی زود بله رو بگم هاهاها

رهگذر جمعه 13 آذر 1394 ساعت 18:49

یک وبلاگ نویس هست هم سن و سال شما صاحب سه فرزند پسر و عروس
خودش گفته حالا که بچه ها به سر و سامان رسیده اند بهشون رسما اعلام کرده ام که قصد ازدواج دارم
البته خود شما می دانید اکثر این پیشنهاد ها به منظور سواستفاده ی مالی است

کاملا موافقم اکثر این پیشنهادها به قصد سوء استفاده هست ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد