من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

وقایع امروز

دیروز عصر از کارخونه برگشتم و رفتم دفتر در رو که باز کردم دیدم کف دفتر پر  از آبه و از سقف آب چکه میکنه با توجه به اینکه قرار بود اطاق رو عوض کنیم و منتظر تخلیه شدن اون بودیم هنوز هیچ کاری نکرده بودم  زونکنها و  دفاتر  رو همینطور روی صندلیها رو ی هم چیده  بودم و آب رو ی اونها هم ریخته بود خوشبختانه آب به دفاتر نرسیده بود اونهم دفاتر قانونی پلمپ شده ....

هنوز همه چیز به هم ریخته هست و این بی نظمی ذهن آدم رو هم به هم میریزه بعد از ظهر باید برم   قفسه و وسایل چوبی برای دفتر بگیرم و یک سرو سامونی بدم بلکه ذهنم از این آشفتگی در بیاد....

نظرات 3 + ارسال نظر
خودیافته سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 12:07

سلام صفا جان

مشکل حل شد؟ صفا جان نمیشه یه ازاق از خونه رو به محل کار اختصاص بدین فعلا؟

بله عزیزم حل شد ممنون و الان دو روزه بعد از ظهرهادارم میرم دفتر و کارهام رو انجام میدم و چه حس خوبی دارم

محمود یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 18:55 http://zehneashofte.blogsky.com

سلام از بلاگفا جدا شدم خوشحالم که هنوز با صفایی . آب به دفترهات نرسیده و نم نکشیده

سلام اقا محمود .نه خوشبختانه دفترها طوری نشدن .خوش اومدی بلاگ اسکای

غریبه پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 18:52

اول چاره درد بعد خرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد