من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

کارخونه و بی پولی

خانمی زنگ زده میگه خانم یکی از همکارهاست میپرسه پس کی حقوق میدید اجاره خونه هامون عقب افتاده صاحبخونه هر روز جلو دره قسطای بانکمون عقب افتاده تو خرج خونه درموندیم و..... میگم پولی نیست فعلا کاری نمیتونیم بکنیم سعی میکنم براش توضیح بدم باور نمیکنه کارخونه به این بزرگی پول نداشته باشه براش توضیح میدم که اگر پول بود شیفتهای شب رو حذف نمیکردیم و تو ماه گذشته سه روز در هفته تعطیل نمیشدیم و.... سعی میکنم متقاعدش کنم که واقعا پول نیست و چاره ای حز صبر کردن نیست قبول میکنه و خوش بختانه با خنده میگه پس طلبکارهامونو بفرستیم بیان جلو در کارخونه و خداحافظی میکنه . خدا خیرش بده که باز دادو بیداد نکرد و فحش و ناسزا نثارم نکرد . یاد روزهایی میافتم که کورش کوچیک بود و سرکار نمیرفتم و امیر برای یکی کار میکرد و مدت زیادی بود پولی نگرفته بود و بسیار تحت فشار بودیم و من حرص میخوردم که چرا امیر نمیتونه طلبش رو بگیره و زنگ زدم و با کارفرماش دعوا که چرا شرایط ما رو درک نمیکنین و.... اون هم اصلا به روی امیر نیاوره بود که من زنگ زدم ....و البته یادم نیست که زنگ زدن من اثری در تسویه حساب داشت یا نه ولی واقعا شرایط سختی هست ... امیدوارم سریعتر این بحران تموم بشه ....

نظرات 1 + ارسال نظر
رهگذر پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 14:25

از بحران ها همه داشته اند
سیلی را مردم وقتی می زنند که احساس کنند به شخصیت شون توهین شده
نمونه های را به یادتون می آورم
در انتخابات بین هاشمی و احمدی نژاد چرا احمدی نژاد توانست بینی هاشمی را به خاک بمالد
چون هاشمی مغروز شده بود و ملقب به اکبر شاه بود
در زمان جنگ تقریبا جبهه ها از رزمنده های مردمی خالی شده بود با قبول آتش بس و ادامه ی حمله عراق
آنقدر جمعیت به جبهه ها سرازیر شد که عراق ترسید نکنه دو باره بصره به خطر بیفتد و دست از حمله و حمایت از منافقین که عملیات چلچراغ را شروع کردند برداشت
الان هم که تصمیم به نخریدن گرفتند درست مثل زمانی که شیر گران شد و نخریدند
چون به شخصیت شان توهین شد
البته راهکارهایی را دولت اندیشیده است یکی گران کردن ارز که احتمالا در آمدش را صرف این بحران خواهد کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد