من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

دردسرهای کار با آدمهای نفهم

یکی از کارهایی که گرفتم و انجامش رو به پسرم سپردم کارهای حسابداری یک شرکت کشاورزی بود که مزرعه پرورش توت فرنگی و استخر ماهی داره این آدم از اون آدمهای نچسب هست که فکر میکنه خیلی زرنگه و رفتارش ادم رو به شدت عصبی میکنه آدمی که فکر میکنه خیلی حالیشه و در واقع هیچی نمیدونه یا بهتره بگم از هر چیزی کمی بلده و خودش رو خدای همه چیز میدونه و در نتیجه باعث دردسر برای خودش و دیگران میشه .

پسر من برای کارهای حسابداری اونجا بوده اما ازش کارهای دیگه مثل رسیدگی و چیدن توت فرنگی و رسیدگی به ماهی خواستن و اون هم انجام داده و درحین کار در سالن توت فرنگی دچار حادثه شده و دستش شکسته و اون با وجودی که بیمه نامه مسئولیت مدنی داره حاضر نشده گزارش حادثه رد کنه و.... 

با توجه به این موضوع و نپذیرفتن مسئولیت اتفاق پیش اومده من دیگه نذاشتم پسرم اونجا بره و طی نامه ای بهش اعلام کردم که دیگه ادامه این همکاری ممکن نیست و حالا بعد از گذشتن حدود دو هفته از موضوع اون تسویه حساب با پسرم رو امروز و فردا میکنه و من هم که یک چک دستش دارم تو فکر این هستم که چطور اون چک رو ازش بگیرم  و اعصابم خورده که اصلا چرا با چنین آدمی همکاری کردم و اصلا چرا اینقدر راحت بهش چک دادم البته چکم رو نوشتم بدون تاریخ و جهت ضمانت و اون کار چندانی بااون نمیتونه بکنه ولی همین که ادمها برای هیچ و پوچ اینهمه باعث جنگ اعصاب میشن واقعا باعث تاسفه ..

چه خوبه که آدم موجب آرامش دیگران باشه نه اینکه حضورش موج منفی ایجاد کنه ....

نظرات 1 + ارسال نظر
خانم اردیبهشتی جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 18:07 http://mayfamily.blogsky.com

سلام
آخ چه قدر سخته آدم با کسی که نمی داند و نمی داند که نمی داند همکلام و همکار بشه

دست پسرتون چه طوره؟

راستی منزل نو مبارک

از آخ گفتنتون معلومه که این حس عذاب من براتون ملموسه امان از این آدمهای نادان .
ممنون پسرم هم خوبه . دیگه وقتی صاحب خونه هم بد میاره آدم مجبوره جابجا بشه .امیدوارم زودتر مشکل بلاگفا حل شه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد