من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

نقل مکان به خونه جدید

بیش از دو هفته هست که بلاگفا خرابه و من از فشار بار حرفهای مونده تو دلم دارم منفجر میشم نمیدونم آیا بلاگفا درست خواهد شد یا نه و تکلیف اون پستها چه خواهد شد امیدوام نابود نشن چونکه اونها رو ذخیره هم نکردم ....

 حالا تصمیم گرفتم به این خونه جدید نقل مکان کنم نمیدونم دوستان رو چطور پیدا کنم البته به دوستای غیر بلاگفا دسترسی دارم و امیدوارم از طریق اونها از بقیه هم خبر دار بشم .


این روزها با کارهای زیاده از حد در واقع دارم خودکشی میکنم دیگه حالم داره از کار بهم میخوره و گاهی تصمیم میگیرم کار دوم رو ول کنم و بچسبم به همون کار اول و به درآمد همون قانع باشم ....


این روزها ماشین هم کلی خرج رو دستم گذاشته با گم شدن سوئیچ و خراب شدن پمپ بنزین و باک چیزی نزدیک به 1 میلیون تومن هزینه کردم که وقتی فکرش رو میکنم دلم به درد میاد .......

نظرات 1 + ارسال نظر
آفرین جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 11:46

سلام خونه نو مبارک!

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد