من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

فیلتر شدن تلگرام

الان دو روزه دیگه با فیلتر شکن هم  تلگرام باز نمیشه انگار چیزی رو گم کردم از طرفی هم دیگه عذاب وجدان دائم سر تلگرام بودن رو ندارم ‌ و حالا دچار حس دوگانه عجیبی هستم. از طرف دیگه نگرانم که چطور و با چه استدلالی با وجود مخالفت دولت با فیلتر شدن تلگرام  بک مقام قضایی حکم فیلترینگ رو میده اما در مقابل اینهمه دزدی و رشوه و. ‌...  هیچ اقدام قابل قبولی صورت نمیگیره و چه پرونده هایی که در شعبات دادگاه ها دارن خاک مبخورن.  این مملکت به این سادگی  درست بشو نیست فساد در تارو پود این جامعه ریشه کرده.....  آیا نجات دهنده ای پیدا خواهد شد ؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم بانو شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 21:37

سلام صفا جان. شاید برات عجیب باشه من هیچ وقت تلگرام روی گوشیم نصب نکردم. البته دلیل خاصی نداشت ولی دوست نداشتم . انشالله روزهای خوب هم خواهد آمد. راستی فکر کنم آقا پسرت به زودی کنکور داره. انشالله موفق باشه

سلام مریم عزیز. جالبه که تا حالا تلگرام نصب نکردی دیگه راحتی فیلتر شدن و نشدنش تاثیری برات نداره.
بله پسرم هم امسال کنکور داره دیگه ا کنید انشاله آخر تابستون خبر قبولیش رو بهتون بدم.

محمود پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 22:37 http://mah2no.blogfa.com

سلام صفا خانوم .
زندگی بروفق مراد هست انشالا .آقا پسرها خوبند .نمی دونم من را یادتون هست یا نه.من خواننده وبلاگتون بودم .امیدوارم شاد باشید .خوشحالم هنوز مینویسید

سلام آقا محمود عزیز. دوستان خوب هیچگاه فراموش نمیشن. خوب به یادتون دارم. خوشخالم که دوباره میخونید مطالب وبلاگ رو. انشااله که خانم و دختر گلتون هم خوب هستن.

سام پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت 21:30

تا زمانی که مردمان یک کشور, تحقق نیاز های خود را در منجی بگردند نادانی, ناتوانی, نیازمندی و نگرانیشون ادامه خواهد داشت.

اصلا قصد توهین ندارم ولی این چهار نون ننگین هست که در تاروپود
همه مردمان دنیا (ما بسا بیشتر) ریشه کرده و فقط به دست ما و قدرت عقلمون خشک میشه.

به امید روزی که بجای حیوانات هشیار شده, عقلانیت حاکم بر زمین باشه

کاملا درسته. تا زمانیکه مردم در انتظار منجی بیرونی هستند و از درون خودشون غافلند هیچ تغییری روی نخواهد داد. تغییر باید از درون خودمان آغاز شود. اما وجود افراد خوش فکر در سطوح بالای مدیریت کشور میتونه موجب تحولات اساسی در کشور بشه. و اونها در واقع ناجیان کشور خواهند بود. افرادی مثل ماهاتیر محمد در اندونزی و. ‌‌‌‌.... در چکسلواکی که کشورشون رو نجات دادن

Daneshjoo پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت 20:33 http://haminhavaly.rozblog.com

سلام
وقت بخیر

.
.
.

مرجع دانلود فایل های درسی:

https://farafile.ir/?ref=331

haminhavaly.farafile.ir

haminhavaly.rozblog.com

mohammad پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت 20:07

سلام دوست من
مشکل اصلی کشور ما و بلاهایی که سر ما میاد خود ما هستیم. مسئولین حماقت ما رو میبینن و طبق اون نسخه برامون میپیچن. تا وقتی مردم سرشون رو مثل کبک تو برف بذارن بمونه، مسئولین هم سو استفاده میکنن

سلام دوست عزیز کاملا باهاتون موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد