من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

سال نو مبارک

آرزو میکنم سال نو برای همه سالی سرشار از سلامتی ، آرامش و رونق در کسب و کار باشه. 

آرزو میکنم امسال سال صلح و دوستی برای  بشریت باشه. 

سالی سرشار از  آگاهی ، عدالت  ،آزادی و تحمل عقاید  همدیگر...... 


نظرات 2 + ارسال نظر
مریم بانو یکشنبه 12 فروردین 1397 ساعت 00:24

سال نو بر شما هم مبارک باد صفا جان. الهی که سال خوب و پر نشاطی داشته باشی پر از خبرهای خوب

مریم بانو یکشنبه 12 فروردین 1397 ساعت 00:21

سال نو شما هم مبارک صفا جان. انشالله سال خوب و پرنشاطی پیش رو داشته باشی پر از خبرهای خوب .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد