من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

کلاهبرداری



دفتر کارم یک اطاق در یک واحد آپارتمانی هست که اطاقهای دیگر اون در  دست افراد دیگری هست.  روزهای اخیر یکی از اطاقها خالی شده بود و یک آقای جوونی اون رو اجاره کرده بود که گفته بود  شرکت خدماتی داره و چند روزی بود شروع به کار کرده و خیلی سرو صدادر آپارتمان راه انداخته بود. و دیروز عصر که در دفتر  بودم خانمی مراجعه کرد و گفت اون شرکت ازشون کلاه برداری کرده. گفت که از اونها پول گرفته تا برای کار به جایی معرفی کنه و امرؤز منشی شرکت بهش زنگ زده که این آقا کلاهبردار هست برید و شکایت کنید. 

امروز عصر هم یک آقایی که مشخص بود کارگر خدماتی هست مراجعه کرد و گفت  که ۲۰۰ هزار تومن داده و قرار بوده براش کار پیدا کنن و....   من متحیر مونده یودم از اینهمه سادگی این آدمها و اینهمه شقاوت یک نفر که چطور میتونه از یک عده آدم بیکار و گرفتار کلاه برداری کنه. 

واقعا ما داریم  کجا میریم ؟؟؟؟





نظرات 2 + ارسال نظر
اوزاخلاردان جمعه 8 دی 1396 ساعت 03:34

سلام صفا جان
خوبی باجی جان؟
امروز داشتم تو وبلاگ گیس گلابتون گشت میزدم تا که به این مطلب برخوردم:
http://www.gisgolabetoon.ir/fa/blog/news/1668/learning-accounting3
گیس گلابتون معتقده که تو بازار کتاب برای مبتدیاا جهت یادگیری حسابداری بیسیک وجود نداره. بلافاصله شما به ذهنم اومدی که هم قلمت زیباست و هم شاید براتون جالب باشه.
ضمنا همیشه به یادت هستم باجی جان و من رو تو اینستاگرام با اسم
Self_discover میتونی پیدا کنی. اوپورم سنی صفاجان.


خیلی دوستت دارم عزیزم

اوزاخلاردان جمعه 8 دی 1396 ساعت 03:30

سلام صفا جان،
یاخجیسان باجی؟
امروز داشتم تو بلاگ گیس گلابتون میگشتم به این مطلب برخوردم:
http://www.gisgolabetoon.ir/fa/blog/news/1668/learning-accounting3

گیس گلابتون معتقده هیچ کتابی تو بازار نیستش که حسابداری رو در حد بیسیک به مبتدیها و افراد معمولی یاد بده. گفتم بذار به صفاجان خان باجی جان اطلاع بدم. هم دست به نوشتنش خوبه هم شاید براش جذاب باشه این ایده. راستی من رو تو اینستاگرام با آیدی self_discover میتونی پیدد کنی صفای عزیزم. همیشه به یادت هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد