من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

جشن پایان تیر ماه

بالاخره تیر ماه به پایان رسید و من دیروز ساعت 6 بعد از ظهر آخرین اظهارنامه رو ارسال کردم . بعد از تموم شدن کار رفتم به سمت خونه  و تو راه همه مناظر به نظرم زیبا میومد دستفروشهای کنار خیابون و خانمهای که بر سر بساط دستفروشها در حال انتخاب و چونه زدن بودن زوجهایی که دست در دست هم در حال گذر از کنار خیابون بودن افرادی که در حاب خوردن اسنک و بستنی و تماشای بساط بودن و....

دیدن این مناظر بسیار لذت بخش بود و من یاد این افتادم که خیلی وقته خرید نکردم و فکر میکردم خونه چه کم و کسری داره و خودم و بچه ها چی نیاز داریم بخریم و.....

 به محض اینکه به خونه رسیدم  دو تا تخم مرغ انداختم و با گوجه خوردم و چقدر بهم مزه داد . و من که چند روز قبل رو بکوب بدون احساس خستگی تا 11 و 12 شب تو دفتر کار کرده بودم و اصلا احساس خستگی نکرده بودم اما حالا بی اختیار  پلکهای چشمم توان مقاومت نداشت رفتم روی کاناپه افتادم و دو ساعتی خوابیدم و چه لذتی داد این خواب . 

این کار پر از استرس هست و درآمدش هم چشمگیر نیست و وقتی فکر میکنم میبینم به نسبت وقتی که میزارم و استرسی که دارم اصلا نمی ارزه . اشکال اصلی اینجاست که از همون اول قیمت رو کم گفتم و با وجود اینکه قیمت بازار خیلی بیشتر از قیمتهای من هست  اما نمیتونم قیمت رو خیلی بالا ببرم . و از همه بدتر اینکه هنوز نمیتونم کار کارخونه رو ول کنم و تمام وقت به کار خودم برسم . باید یک راهی پیدا کنم برای جذب مشتری بیشتر و گسترش کار خودم و دل کندن از کار حقوق بگیری .

نظرات 1 + ارسال نظر
مهربانو پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 ساعت 16:21 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام صفای عزیزم . خسته نباشی خانومی
واقعا" چه سری در کاره که ما وقتی کار داریم عین بولدوزر کار می کنیم و وقتی خیالمون راحت میشه موتورمونم خاموش میشه
الهی تنت سالم باشه و تو کارت بهترین باشی
راستی من میتونم کمکی در جهت معرفی یا تبلیغ کارت انجام بدم؟؟

ممنون مهربانو جون بله اگر میشناسی شرکتهایی رو که نیاز به مشاوره در زمینه مالی دارن یا بدهی حسابرسی بیمه داشته باشن من میتونم باهاشون همکاری کنم برای راهنمایی در زمینه کارهای مالی و تهیه لایحه دفاعیه بیمه .
تو زمینه انجام حسابداری و تهیه اظهارنامه های مالیاتی هم فعالیت میکنم.
علاوه بر اینها شرکتهایی هم که میخوان در هزینه هاشون صرفه جویی کنن ما کلیه کارهای حسابداریشون رو با هزینه کمتر تو دفتر خودمون انجام میدیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد