من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

بدون عنوان

روزهایآخر سال بالاخره تونستم آپارتمانی رو که توش زندگی میکردم  بفروشم و آپارتمانی بزرگتر  که امکانات بیشتری داشت بخرم البته با کلی وام که دیگه باید شبانه روز کار کنم و قسطهام رو بدم . همه امیدم به کار دفتر هست دعا کنید امسال رونق بیشتری به اون بدم . عید هم  سفر نرفتم خونه موندم و کارهای عقب افتاده  خونه و دفتر رو انجام دادم . با وجود این کارها  احساس میکردم تعطیلی کارخونه و موندن تو خونه و نبود چالش جدی ذهنم رو دچار رخوتی غریب کرده بود و احساس میکردم زندگی بدون چالش خیلی یکنواخت و خسته کننده هست گویی زمان متوقف شده و هیچ حرکتی وجود نداره. و حالا با پایان تعطیلات با علاقه بیشتری سر کار میرم .
نظرات 3 + ارسال نظر
کبری یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 14:31

سلام صفاجون خونه نومبارک انشالله بسلامتی ودلخوشی

مرسی عزیزم سلامت باشی .

خودیافته دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 20:30

سلام باجی جان
بایراموز و تازا ائو موبارک. صفا جان باورت میشه همیشه تعریفت رو پیش همسرم میکنم که چقدر اکتیو هستین و هیچوقت در برابر مشکلات سر خم نمیکنین. امیدوارم که امشال سال بسیار خوب و پر رونقی براتون باشه. روزهاتون آرام و پر از اتفاقات خوب باشه انشالله باجی جان.

ممنون عزیزم . لطف داری به من . سیزینده بایرامیز موبارک .همشه خوش یاشیاسیز.

مریم جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 13:59 http://hezartoyekhyal.blogfa.com/

سلام صفا جون سال نو مبارک ...بله خوب وقتی ادم ی عمر با چالش ها رودر رو باشه و هی در صدد حل انها بربیاد عادت میکنه ...خوب به نظرم باید سعی کرد عادتها را شکست و همش در حال مبارزه نبود گاهی بیخودی راحت بودن هم عالمی داره ... خونه نو مبارک ..انشاله که خیر و برکت برات داشته باشه....امین

چه جالب به نکته ظریفی اشاره کردی تو فکر برد من رو. من همیشه به زندگی به چشم مبارزه نگاه میکنم . ولی اگر اینطوری هم نباشه آیا آدم پیشرفت میکنه ؟ آیا بدون تلاش و مبارزه میشه به اهداف رسید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد