من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

میانسالی هم عالمی داره

امروز تو کارخونه به مزایا و معایب میانسالی فکر میکردم که با خودم گفتم میانسالی هم عالمی داره بعد لبخندی به خودم زدم که حالا تو میانسالی یا  در آستانه ورود به پیری ؟؟؟؟ دیدم خوب من خودم رو میانسال میدونم و همین هم کافی هست .

خلاصه به محاسن میانسالی فکر میکردم که دیگه تو این دوره آدم به دور از احساسات هیجانی ، خیلی منطقی با مسایل برخورد میکنه یک جورایی طرف مشورت و مورد احترام دیگران قرار میگیره و..... با این تصورات لبخندی از رضایت به خودم زدم و وقتی شروع به بالا رفتن از پله ها کردم آرام بالا رفتن از پله و اینکه دیگه مثل سابق تند و سریع حرکت نمیکنم و با دقت بیشتر راه میرم و گاه نفس نفس زدن و ضربان قلب بهم یادآوری میکنه که آهای دیگه اون جوون سابق نیستم باز هم لبخندی به خودم زدم ، لبخندی به میانسالی که با وجود این مشکلات این دوره رو دوست دارم . باید سعی کنم با تحرک بیشتر و اصلاح تغذیه و توجه به ورزش مخاطرات این دوره رو کم کنم و ازش لذت ببرم . گاه که با شنیدن آهنگی بی اختیار بلند میشم و میرقصم یک بوسه هم برای خودم میفرستم .....

باید از ازندگی و همه فصول اون لذت برد .....

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 3 اسفند 1395 ساعت 16:34 http://hezartoyekhyal.blogfa.com/

سلام. .عزیزم موافقم اساسی تازه در میانسالی ادم میفهمه که به وسط راه رسیده و باید از باقی راه تا میتونه لذت ببره ...

نازلی دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 14:02 http://WWW.N-NIKAN.BLOGSKY.COM

سلام صفاجان
بطور اتفاقی پیدات کردم عزیزم
چفدر خوشحالم باز میخونمت

ممنونم عزیزم . من هم خوشحالم خوش اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد