من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

تولد من

دیروز تولد من بود و این متن رو خواهرم تو تلگرام برام نوشته بود که اشکم رو درآورد .

با اینکه فکر میکنم قلم توانایی دارم برای بیان احساساتم ولی نمیدونم چی بگم از کجای وجودت تعریف کنم از اولین خاطره م از اولین روز ازادیت که جلو در بازوهامو گرفتی و مستقیم به چشمای هم نگاه کردیم، از شبهای ترسناک و تاریک که بهت میچسبیدم فکر میکردم شب اگه کسی خواست بدزده تم دستات تکون میخوره بیدار میشی و نجاتم میدی، از روزی که نمیفهمیدم رتبه ۳۰۰ کنکوری که اوردی ینی چی ولی چون حسین تا چشماش میخندید پزشو به دوستام و بچه های همسایه ها میدادم از انگشتای تهدید امیزی که برام تکون میدادی و اخمای تندی که میکردی تا راه درست و برم، از رسیدنهای نصفه شبی و بیخبرت با بچها و جیغهای خوشحالی من و نجیبه، از اینکه تنها و یه تنه سااااالهاس حواست به زندگی خودت و زندگی خواهر وبرادرات هست از اینکه گاهی فکر میکنم از بس بهش آویزون شدیم مث پرنده ایه که نمیتونه اوج بگیره خیلی چیزا میشه برای تو نوشت از بس بزرگی و خوبی ...

آبجی من هنوز و همیشه پزتو میدم و بهت افتخااااااااار میکنم خیلییییی دوستت دارم یکی از عزیزززززترینهای زندگی منی خوشبختی ینی اینکه تورو داریم 

تولدت مبارک محکمترین و مسوولترین خواهر دنیا 

نظرات 6 + ارسال نظر
محمود پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 22:11

دولاره این پستت بهم چسبید . از بودن با هم لذت ببرید

ممنون آقا محمود . من هم وقتی این متن رو میخونم اشکم درمیاد .داشتن خانواده خوب و مهربون یکی از بزرگترین نعمتهایی بوده که خدا به من داده .

محمود شنبه 20 آذر 1395 ساعت 10:55

چقدر خوبه همو دارین
تولدتون مبارک
من هم کوچولو را بردم و لوزه هاشو در آوردم از اول پاییز مدام گلو وگوشهاش چرک میکرد . آروشا یک هفته دیگه چهار سالش تموم میشه و این عمل باعث شد خیلی لاغر بشه . اما خدارا شکر که تموم شد و امیدوارم به زودی دوباره تپل بشه .
سلامت باشید

ممنون آقا محمود . آروشا چه اسم قشنگی . دختر نعمت بزرگی هست قدرش رو بدونید. انشااله که سلامتی کامل به دست میاره و حسابی تپل مپل میشه .

مریم پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 21:30 http://hezartoyekhyal.blogfa.com/

سلام نازنین بانو ما هم یهت افتخار میکنیم ...با کمی تاخیر تولدت ر مبارک ..انشاله همیشه محکم و استوار باشی و پر توان و پر انرزی

مرسی عزیزم مریم گل اتفاقا چند روزی هست که هی به یادت میفتم برای یک مشورت . شاید موضوع رو تو قالب یک پست جدید تو وبلاگ نوشتم .

مریم بانو پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 01:04

ای جان دللللم. این ابراز احساسات برای خواهر خانم بود که معلومه خیلی زیاد خواهر باصفاشو دوست داره. انشاله همیشه شاد و سلامت کنار خانواده تولد بگیری. هزار ساله بشی الهی صفای نازنین. اینم هدیه تولد شماست اگر بازش کنی توش یک سبد گله و یک دنیا آرزوی خوشبختی و سلامتی.

مرسی عزیز دلم من هم برات سلامتی و دلخوشی فراوان آرزو میکنم.

اوزاخلاردان سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 21:15

ای گوزلیییم
با خوندن متن گریه ام گرفت. تولدت مبارک صفا جان. امیدوارم که ناراحتی قضیه ماشین کمی حل و فصل شده باشه. من هم خواهری دارم مثل شما که حتی یاداوری چشمهای مهربونش باعث میشه که گریه کنم. چقدر غصه منو خورد و پشت و پناهم بود. هیچوقت نذاشت احساس تنهایی کنم. خداوند سایه شما خواهرها رو از سر ما کم نکنه صفای گوزلم.

مرسی عزیز دلم با وجود اینکه ندیدمت اما مثل خواهرهام دوست دارم.

آفرین سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 13:33

عزیزم! تولدتون مبارک. براتون یک دنیا خوبی و خوشی آرزو می کنم

ممنون عزیزم سلامت باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد