من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

تجربه جدید

اخیرا شرایطی پیش  اومد که موجب یک تجربه  جدید و بسیار ارزشمند شد . بچه های بیمه شماره من رو به یکی دو تا از شرکتهایی که بدهی حسابرسی داشتن  داده بودن  و من باید براشون لایحه دفاعیه تنظیم میکردم  که منجر به قرار داد شد و من برای تهیه لایحه  دفاعیه کلی تو اینترنت گشتم و مطالعه کردم و بخشنامه و مواد قانونی دانلود کردم و یکی ار پرونده ها  که بدهی سنگینی هم داشت خیلی وقت برد و من دایم نگران بودم  که نکنه از عهده اون  بر نیام  و اون شرکت هم فرصتها رو از دست بده .....

خوشبختانه دفاعیه کامل و جامعی نهیه کردم و ارایه دادم  و منتظر نتیجه هستم ..

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم بانو چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 20:21

صفا بانو من که متوجه نشدم. مگر این کارها تو حیطه کار حقوقدان ها نیست؟

سلام عزیزم ، نه حقوقدانها در مورد مسایل مربوط به شکایات دادگستری اقدام میکنن این مسایل مربوط به تامین اجتماعی هست که کار مشاوران بیمه هست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد