من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

امروز در اداره دارایی

تو اداره دارایی نشستم اسناد و مدارک یکی از مودیها رو آوردم آقایی که باید مدارک رو تحویل بگیره نیست  و من الان حدود نیم ساعته اینجا نشستم باز خوبه اینترنت هست که سرم گرم بشه ....

نظرات 4 + ارسال نظر
مهربانو یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 12:11 http://baranbahari52.blogsky.com/

کجااایی دوستم؟؟

در خدمتم دوست عزیز تو سرویس نشستم و دارم میرم خونه

مسی سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 20:15 http://massi1353.blogsky.com/

سال نو مبارک ببخشید پیام شما رو تازه دیدم

خواهش میکنم عزیزم

رهگذر سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 18:46

خرداد هم ما باشید برویم دستبوس آقایان
حالا نمی دونم منی که بیست میلیون فروشم کمتر از سال قبل بود باید همان مالیات را با افزایش ۱۵ درصد بدهم یا نه

باید بتونید ثابت کنید درآمدتون کمتر بوده

مهربانو سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 16:27 http://baranbahari52.blogsky.com/

خسته نباشی صفا جونم باور میکنی از وقتی اینترنت هست و شبکه های مجازی من اعصابم راحت تر شده چون تو ترافیک و مطب دکتر و هر جایی که معطلم سرمو گرم میکنه

کاملا موافقم دیگه تو تاکسی و اتوبوس و سرویس و.... آدم حوصله اش سر نمیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد