من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

تعطیلی امروز و بهانه های کوچک خوشبختی

امروز به مناسبت روز کارگر کارخونه تعطیله و من صبح رفتم دفتر و ظهر از دفتر به ذوق پختن یک خورشت یادمجون پر از سیر و پیاز راهی خونه شدم و حالا که بوی خورشت بادمجون تو خونه پیچیده با خودم فکرمیکنم خوشبختی به همین آسانی است . ....

اینها همان بهانه های کوچک خوشبختی من هستن......

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم بانو جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 00:03

خوشبخت و سلامت باشی همیشه صفا بانو

مهربانو یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 12:18 http://baranbahari52.blogsky.com/

وااای دلم برای خورشت بادمجون رررفت .. امشب یه خوشبختی اساسی خودمو مهمون میکنم .. مهردخت بی معرفت بادمجون نمیخوره
خوشبختی هات بزرگ و مستدام صفا جون

واااای پسرهای من هم دوست ندارن و من هم که ناهار کارخونه هستم و شام هم نمیخورم در نتیجه سالی ماهی یکبار شاید یک روز تعطیل دلم برای خودم بسوزه و خورشت بادمجون بزارم ...
همیشه خوش باشی عزیزم

رهگذر شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 17:11

شما خانم ها از هر فرصتی استفاده می کنید تا یک سفره رنگی برای بچه بیاندازید آنها بخورند و شما حظ کنید
واقعا به همین سادگی زندگی شیرین می شود
حالا چی کادو دادند ؟

کادو یک جعبه شیرینی و یک شاخه گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد