من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

سیزده بدر

امروز صبح از خونه بیرون نرفتم از قبل این تصمیم رو داشتم بیرون نریم چون روز شنبه بعد از دوهفته میخواستم برم سرکار و خیلی خسته میشدم  هوا هم بارونی بود و خوب نمیشد جایی رفت.  داریوش با دوستاش  رفتن بیرون و کورش هم نشست سر کامپیوتر و من هم با تلویزیون و تلگرام مشغول شدم. خواهرم زنگ زده  که بریم باغ گلها و سراغ بچه ها رو میگیره میگم من میام ولی بچه ها رو نمیدونم هر کدوم دنبال برنامه های خودشون هستن  ، در جوابم میگه : الهی بمیرم آبجی  و من موندم که واقعا شرایطم خیلی دردناکه ؟؟؟

من که چنین احساسبی ندارم.  البته اگر بچه ها همراهم بودن عالی بود. ولی حالا هم کاملا طبیعی هست که اونها دنبال کارها و علایق خودشون باشن ....

من از مسافرت و طبیعت گردی خوشم میاد و فرصتی پیش بیاد میرم اونها هم جوونن و طبیعتا با هم سن و سالهاشون  بهشون بیشتر خوش میگذره.....


نظرات 4 + ارسال نظر
اوزاخلاردان پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 01:01

به نظرم خیلی هم خوبه که هر کسی مطابق میلش تعطیلاتش رو بگذرونه. هر موقع خونوادم زنگ میزنن و میگن همه جمع هستیم و جای تو خالیه بهشون میگم دوستان به جای ما. سونرادا اوز اوزومه دیه رم چوخ شوکور. اوزادیام راحاتام. حالا هی اونها دل بسوزونن که ای وای خواهرمون مونده تو غربت و تنهاس. اونها که نمیدونن تنهایی چه مزه ای داره. راستی صفا جان دارم میرم سر کار (:

به به بسیار عالی . چقدر خوشحال شدم از شنیدن این خبر که میری سر کار. تبریک میگم عزیزم .

سهیلا چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 18:17 http://nanehadi.blogsky.com

تو خونه ما هم همین جوره.هر کس برنامه خودش رو داره،سرگرمی های ما با بچه ها یکی نیست.

خوبه واقعیت روبپذیریم و خودمون رو آزار ندیم

مریم بانو شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 11:22

سلام نازنین بانو
خدا را شکر که تعطیلات همه جوره خوب بوده. شرایط شما که عالی هست. حالا فعلا از این سیزده بدرهای خلوت لذت ببر انشالله ببینیم اون روزی را که آقاپسرها داماد شوند و دیگر درگیر سیزده بدرهای شلوغ پلوغ باشی. وایییییییییی که چه شود.

ممنون بابت این نظر پر از امید و انرژی مثبت .

رهگذر جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 18:10

ماهم برنامه ای برای سیزده نداشتیم یعنی هیچ سالی نداریم
چون من از شلوغی خوشم نمیاد
بچه ها هم بر عکس جاههای شلوغ را ترجیح می دهند
تلویزیون هم که برنامه ی باب میل من نداشت آی فیلم فیلم های زمان دقیانوس را دوباره نشان می داد سر آشپز و ته آشپز هم که تکرار مکررات بود
من نمیدونم که آن تبلیغ قبل عید برای نمایش فیلم های ۲۰۱۵ و ۱۶کجا رفت
از مسافرت هم خبری نبود کار و کاسبی هم این پانزده شانزده روز تعطیل تعطیل بود حالا خوبه اینترنت قطع نبود بالاخره چهار تا مطلب میخوندم و چهار تا جک می شنیدم
کلا ۱۳۹۵ شروع اش خسته کننده بود
ان شاالله آخرش شاد باشد

انشااله که سال خوبی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد