من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

شروع سال 1395

مطالبق رسم این چند سال اخیر امسال رو هم به همراه دوستان رفتیم سفر.  برنامه سفر استان سمنان بود...

الان تو مسیر برگشت هستیم بارون شدید داره میباره کورش داره رانندگی میکنه و من مشغول چک کردن پیامها هستم ....

محل استقرارمون شاهرود بود زیبایی سفر برای من بیشتر مربوط به بازدید  از مرقد بایزید بسطامی و ابوالحسن خرقانی بود بسطام عجب جایی بوده و چه عرفایی در اون پرورش یافتن ....

این متن از ابوالحسن خرقانی تاثیر عجیبی در من گذاشت :

بر سر در خانقاهش  نوشته شده بوده:

 " انکه بر این سرا وارد شد نانش دهید و از ایمانش مپرسید چه انکس که نزد باریتعالی  به جان ارزد البته در سرای ابوالحسن به نان ارزد ."

چقدر فاصله هست میان عالم و رهبر مذهبی که به زور میخواد مردم رو به خیال خودش به بهشت ببره با اونی که میگه همه بنده یک خدا هستیم و اعتقادات مذهبیمون یک رابطه شخصی بین ما و خداوند هست  و نباید ملاک برتری طلبی ویا تحقیر انسانها در  روابط اجتماعیشون    باشه .....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد