من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

اصلاح قرهنگ

دیروز رفتم مخابرات یرای خرید یک خط تلفن  برای دفتر یک آقایی مقابل پیشخوان ایستاده بود داشت فرم پر میکرد بب توجه به اون آقا رفتم جلو که از کارمند مخابرات که یک خانم بود سوال کنم  یاد آلمان افتادم که آدمها چقدر به حقوق هم احترام میذاشتن  و تا زمانیکه ارباب رجوعی در محلی وجود داشت  همه حریم و فاصله رو رعایت میکردن تا کار ش تموم بشه . از پیشخون فاصله گرفتم و منتظر شدم تا کار اون آقا تموم بشه و رده و  بعدش من رفتم . همین نکات به ظاهر بی اهمیت باعث احترام گذاشتن به حقوق همدیگر میشه بیایید به حریم آدممها احترام بگذاریم و با رعایت نوبت  و پرهیز از بینظمی احتمال خطاها رو کمتر کنیم ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد