من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

دچار خلا ذهنی شدم

این روزها احساس  خوبی ندارم  صبح ها گویی مغزم کار نمیکنه انگار زندگی نباتی دارم انگار  ذهنم کاملا تخلیه شده  البته شاید به خاطر این باشه که چالش خاصی ندارم همه چیز روال عادی داره  .... ولی من این رو دوست ندارم یا شاید بلد نیستم بدون چالش زندگی عادی داشته باشم ... 

احساس بیهودگی میکنم اما واقعا از نظر جسمی یک مشکلی وجود داره حالتی مثل اینکه خون به مغزم نمیرسه  یا انگار ذهنم تو این دنیا نیست و تو خلا سیر میکنه ....

احساس میکنم به یک پزشک طب سنتی نیاز دارم .... دارویی که بهم انرژی بده مغزم رو گرم کنه و از این کرختی و بی حسی خارج کنه....

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 09:17 http://hezartoyekhyal.blogfa.com/

سلام نازنین بانو شاید نیاز داری ی مقداری گرمی بخوری مواد غذایی که دارای طبع گرم هستند ..فکر کنم حالت را بهتر میکند انشاله

المبری سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 04:38

سلام.
مطالب جدی و احساس برانگیز است.
شما باید دنبال شغل هنری بروید .بهترین کار پیشنهاد امیر است.
موفق میشوید

بله هنر خوبه اما با هنر تو ایران میشه از نظر مالی هم تامین بود؟

رهگذر دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 12:26

شاد و سر حال باشید
احتمالا به خاطر تغییر فصل است
از طرفی کسی که عادت به کار کردن دارد وفق دادن خودش با فقط تفریح کمی سخت است
تصاویر زیبایی بود

سلامت باشید . بله درسته من هم عادت به کار و آنهم کار پر چالش دارم .

امیر دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 02:53 http://www.tarnavazi.blogfa.com

درودبرشما
انسانهایی که آرمان گرا هستند بیشر به حس شما نزدیکند.
خیلی از دوستانی اینچنین حالتی دارند و با چندبار یا چند جلسه مشاوره وگوش دادن سازرضایت نسبی بدست آورده اند.
افتخار دادید درخدمتم

درود بر شما . اتفاقا به فکر تنوع آنهم از نوع هنری آن هستم . دارم برنامه ریزی میکنم دوره سنتور رو که قبلا مدت کوتاهی رفتم دوباره شروع کنم.

اوزاخلاردان دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 01:32

رسیدن به خیر صفا جان. عکسهاتون فوق العاده زیبا هستن و خودتون هم نمونه کامل یک زن آذربایجانی هستین. مصمم و استوار.

من تغییر رژیم غذایی و خوردن چایهای متفاوت و صد البته ورزش رو پیشنهاد میکنم . هر دردی بیاد سراغم سعی میکنم که با خوردنی و نوشیدنی درمان کنم. به قول آنام: ( آت انگیوه ... ورسین رنگیوه )

ممنون دوست عزیز . واقعا مادرتون درست میگفتن من یک هفته ای هست تنقلات صبحم رو قطع کردم و خود همین موضوع این حس رو در من بیشتر کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد