من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

ادامه سفرنامه آلمان ، پایان سفر پاریس

روز بعد صبح بیدار شدیم و بعد از خوردن صبحانه  سوار اتوبوس شدیم با توجه به اتفاقاتی که روز قبل افتاده بود و ما از گروه جا مونده بودیم راننده اتوبوس با دیدن ما یادآوری کرد که ساعت 8 کنار اتوبوس باشیم و جا نمونیم .

برنامه بازدید از مجموعه کاخهای ورسای بود .

مجموعه  کاخها و باغهای  ورسای  بسیار  دیدنی بود . وارد مجموعه شده بودیم و سرگرم عکس گرفتن بودم که ناگهان متوجه شدم کیفم نیست همه پولم و مدارک شناسایی خودم و خواهرم داخل اون بود به تصور اینکه موقع خرید بلیط  مقابل باجه بلیط فروشی جا گذاشتم به خواهرم گفتم همونجا صبر کنه و سراسیمه برگشتم .  با رسیدن به گیت بازرسی به پلیس توضیح دادم که برای پیدا کردن کیفم میخوام خارج شم  که پلیس از یک نفر دیگه سوال کرد و اونها کیفم رو که داخل قفسه گذاشته بودن نشونم دادن . بله موقع بازرسی کیفم رو  داخل  دستگاه گذاشته بودم و فراموش کرده بودم بردارم   با دیدن اون ،  یک نفسی به راحتی کشیدم ...

  تردید داشتن که آیا راست میگم یانه  که گفتم پاسپورتم داخلش هست و با دیدن اون ،  کیف رو بهم دادن و من با سرعت برگشتم  .....

 مراقب بودیم که همسفرهامون رو گم نکنیم  واین موضوع کلی سوژه خنده برامون شده بود تا ساعت 12 اونجا بودیم  و اومدیم بیرون و با توجه به اینکه هنوز اتوبوس نیومده بود و به اندازه کافی فرصت داشتیم  به اتفاق یک خانواده دیگه ار همسفرهامون رفتیم  ناهار خوردیم  . سوپ پیاز فرانسوی با پنیر فراوون و نون تست تو اون هوای سرد خیلی چسبید....

اومدیم بیرون و اتوبوس اومد و سوار شدیم و به سمت آلمان حرکت کردیم... .

 با پاریس زیبا خداحافظی کردیم ....

پاریس در مقایسه با آلمان مردمی مهربانتر داشت  اما از نظر تمیزی و نظم آلمان خیلی تمیزتر و منظم تر بود...

نظرات 2 + ارسال نظر
رهگذر یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 13:15

بالاخره پاریس را با خاطرات اش را جاگذاشتید
آن زمان که ما آنجا بودیم مترو پاریس صد ساله شد در حالیکه هنوز مترو تهران راه نیفتاده بود

S\\A\\H\\A\\R جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 13:52 http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
65168

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد