من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

روز دوم

روز دوم بهد از خوردن صبحانه برای گشت و گذار وپیاده روی در اطراف محل  گذروندیم محل استقرارمون  اطراف شهر نویز بود شهر نویز و مناطق اطرافش بینهایت زیبا و سرشار از آرامش بود خونه هایی که پشت پنجره هاش و جلو در خونه ها  به مناسبت سال نو چراغونی شده بود در حین قدم زدن  اهالی  به محض روبرو شدن با لبخندی  بر لب  از کنارمون رد میشدن ....


نظرات 6 + ارسال نظر
سهیلا جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 10:57 http://nanehadi.blogsky.com

برگشتید یا هنوز هستید اون جا.خوش بگذره.

برگشتم عزیزم حدود یک هفته هست ولی این روزها اونقدر درگیر کارهام هستم که اصلا فرصت ندارم بیام نت.

ماریا جمعه 25 دی 1394 ساعت 17:39 http://rainyandsunny.blogsky.com

رسیدن به خیر. امیدوارم خییییییییییییییلی خوش بگذره

ممنون عزیزم اومدم و برگشتم و خیلی خوش گذشت خیلی دوست داشتم شمارو هم ببینم ولی متاسفانه نشد . این روزها هم اینقدر سرم شلوغه که فرصت نکردم بنویسم چون میخوام مفصل بنویسم و عکس هم بزارم

لیدا دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 21:58

سلان صفا جان یه سوال داشتم یه بیمه مسافرت باید بگیریم پ بعد واسه مصاحبه با ترجمه مدارکمون بریم سفارت،حالا سوالم اینه که تاریخ بیمه نامه رو چع جور باید بزنیم مثلا اگه یکماهه زدیم این یکماه از وقت بلیط گرفتن حساب میشه؟اصلا این بیمه رو میشه بدون تاریخ هم بگیریم؟مامانم دعوت نامش اومده و باید وقت مصاحبه بگیریم اخه. مرسی

سلام ببخشید دیر جواب میدم بیمه باید مربوط به دوره سفرتون باشه یک وقت بعد از اون تاریخ نگیرید تاریخ بلیط قبل از ویزا نباشه و تاریخ بیمه نامه بعد از تاریخ بلیط نباشه بلیط و بیمه نامه باید در محدوده تاریخ ویزا باشه .

مریم بانو شنبه 19 دی 1394 ساعت 20:38

صفا جان می دونم داره خیلی خوش می گذره ولی عکس یادت نره.

چشم حتما

خودیافته پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 14:49

خوش بگذره صفا جان.

ممنون عزیزم

رهگذر پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 12:13

قبول نیست تعریف خشک و خالی
دو سه تا عکس هم کنارش بگذار
تا ما هم از شادی شما سهمی ببریم

حتما عکس میزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد