من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

احساس پیر شدن داره به ذهنم هجوم میاره و من دارم مقاومت میکنم

چند روز پیش بعد از برف و بارون درحالیکه داشتم تو خیابون راه میرفتم متوجه شدم دارم خیلی با احتیاط میرم و قدمها رو آهسته برمیدارم رفتم تو فکر که من چقدر محتاط شدم تو ذهنم گویی دو نفربا هم حرف میزدن  یکی میگفت خوب به خاطر لغزندگی خیابونه و اون یکی میگفت نه ببین دیگه پله ها رو هم آهسته بالا میری ،موقع پیاده شدن از سرویس دستت رو به جایی تکیه میدی . یادت میاد قبلا چطوری تند راه میرفتی و دستهات چطور محکم حرکت میکرد یادته آقا (پدرم ) همیشه از تند و محکم رفتنت با لذت و غرور خاصی  تعریف میکرد  اما حالا قدمهات آهسته شده و .... 

 

خندم گرفته بود .... تسلیم شدم .... خوب واقعیت رو نباید کتمان کرد الان 53 سالم هست..... و دوباره اون یکی تو ذهنم میگفت اوووه مگه چیه ببین انگلا مرکل رو .... هیلاری کلینتون داره تو هشتاد سالگی برای ریاست جمهوری تلاش میکنه ..... حالا نمیدونم واقعا هیلاری چند سالشه .... راستی چه آرزوهایی داشتم از روی پل عابر تو هشتگرد زمینهای خالی اطراف رو نگاه میکنم چقدر دلم میخواست کشاورزی تو سطح وسیع داشته باشم اصلا دوست داشتم کشت  صنعت بزرگ داشته باشم و.......  

بگذریم من این روزها اون سرعت عمل و چالاکی سابق رو ندارم .............

 البته هنوز قدرت بدنیم خوبه مثلا ماه قبل که کوه رفتم اصلا احساس خستگی نداشتم ..... 

 باید ورزش رو جدی بگیرم و یک برنامه ثابت براش بزارم .............

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیلا دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 17:09 http://Nanehadi.blogsky.com

عزیزکم.به سن کمال رسیدیم.پخته شدیم

بله کاملا موافقم به سن کمال رسیدیم

خودیافته پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 13:46

سلام صفا جان.

ای بابا صفا جان، به قول خودت تازه تو هشتاد سالگی میاد نامزد ریاست جمهوری میشه. پیری واسه آدمهای بیکاره. آدمهای فعالی مثل شما که پیر نمیشن. اون زمین کشاورزی رو درک میکنم. ببین طرفهای هشتگرد و اینا نمیتونی یه زمین هرچند کوچیک بخری و یه چیزهایی بکاری؟ حداقل واسه دل خودت؟
اوز یرلریمیز قالیپ باشینا چون اوزاخدادیلار دای گرک یاخینلاردا بیر یئر تاپا آدام... یادا بازنشسته اولوپ گدسن او طرفلره (جولفا). هم شیرکتی اورالاردا آچاسان هم ده یرله ریزه یاخین اولاسان.

هن والاه اوزاخ دوشموشوخ اوز یرلریمیز گالیپ باشینا یر حسرتی گالیپ اورگیمیزده

رهگذر پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 13:39


یکی از وبلاگ نویس ها آقا که ۵۳ ساله است یکبار در وبلاگش از پیری و مرگ نوشته بود
در جوابش گفتم
من ده سال از شما بزرگتر هستم می خواهم کاندیدای ریاست جمهوری بشم
من اصلا احساس پیری نمی کنم حتی یک بار که اتوبوس خط واحد سوارم نکرد دو تا ایستگاه دنبالش دویدم
تا بالاخره سوار شدم اگه سوارم نمی کرد تا آخر خط دنبالش می رفتم

وای خدا کلی خندیدم به حاطر دویدنتون دنبال اتوبوس .
نه برادر من هم احساس پیری نمیکنم اینها گفتگوی ذهنیم بود واقعیت اینه که خوب دیگه جوون نیستم و چالاکی سابق رو ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد