من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

تولد من و سور پرایز کورش

این روزها اینقدر سرم شلوغه  که فرصت نمیکنم بنویسم و یا به خاطر عادت غلط دیرین اونقدر انجام اون رو به بعد موکول میکنم  که دیگه نوشتنش برام لطف سابق رو نداره اما الا که روز تعطیله زود بیدار شدم و بچه ها هم خوابن و کاری نمیتونم بکنم تصمیم گرفتم  بنویسم ....

اما موضوع تولد ...

اول آذر تولد من هست و معمولا هر سال بچه ها با هماهنگی خواهرکوچکم که مجرده و معمولا این مناسنتها رو به یاد داره هدیه ای میخریدن و یک کیکی با هم میخوردیم و امسال هم منتظر چنین برنامه ای بودم ولی از تلفن خواهرم  خبری نبود تو خونه جلو بخاری دراز کشیده بودم داریوش هم تو اطاق سر کامپیوتر بود  از خواب بیدار شدم  رفتم تو آشپزخونه سر میز نشستم و یک لیوان شیر ریختم بخورم یکهو دیدم در باز شد و با هیایو خواهر بزرگم و دخترش با یک کیک بزرگ  در دست و تولدت مبارک گویان وارد شدن و به دنبال اون خواهر های کوچکترم و برادرم  با خانواد هاشون و بعد کوروش با چند تا جعبه پیتزا در دست وارد شدند .....

جالب بود کورش این برنامه رو ترتیب داده بود کیک رو از یکی از شیرینی فروشیهای معروف تهران خریده بود و با شوخی وخنده میگفت پیتزاهایی که خریده با یک تیر چند نشان  زدم   هم برای کارم هم برای دانشگاهم هم برای تولد مامان .... 

روبرو شدن با چنین برنامه ریزیهایی از طرف بچه ها  از دو جهت بسیار خوشحالم میکنه اول اینکه خوشحالی من براشون مهمه و این نشان قدرشناسی اونها رو داره و دوم اینکه کلا نسبت به اینجور مسائل بی تفاوت نیستن و در آینده در روابط اجتماعیشون میتونن آداب دان باشن  و  قدرشناس محبتهایی که میبینن .....

دیدن بزرگ شدن و مستقل شدن بچه ها لذتی داره وصف نشدنی .......

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیلا سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 21:23 http://nanehadi.blogsky.com

تولدتون مبارک.منم آدرماه 49 سالم تموم میشه.

ممنون تولد شما هم مبارک

مریم یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 16:15 http://hezartoyekhyal.blogfa.com/

تولدت با چند روز تاخیر مبارک باشه عاشق اینچنین سورپراز هایی هستم ...انشاله همیشه شاد و سلامت باشی

سلامت باشی عزیزم

محمود شنبه 14 آذر 1394 ساعت 12:21

مبارک صفا خانوم
خیلی از خوندن این پستت لذت بردم . شور زندگی توش بود و باید از پسرت تشکر کرد

ممنونم آقا محمود .... از وقتی کورش به محل کار جدیدش میره خیلی خیلی اجتماعی تر و آداب دان تر شده و من خیلی خوشحالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد