من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

پست ثابت

زندگی من مثل خیلی از زندگیهای دیگه فراز و نشیب زیاد داشته تو یک خانواده مذهبی سنتی به دنیا اومدم فقر رو با گوشت و پوستم لمس کردم همیشه تشنه یادگیری بودم و تحت تاثیر افکار آزادیخواهی پدرم عاشق سیاست بودم  سالهای اول انقلاب در 19 سالگی زندان رفتم بعد از آزادی عطای سیاست رو به لقای اون بخشیدم و به درسم ادامه دادم ، ازدواج کردم وچند سال بعد جدا شدم و .....برای اطلاع از این فراز و نشیبها میتونید زندگینامه من رو تو وبلاگ قبلیم بخونید . 

اگر خوندید نظر یادتون نره ....

نظرات 15 + ارسال نظر
طهورا شنبه 12 فروردین 1402 ساعت 15:02

با سلام منم دیروز زندگینامه تون رو خوندم.بعضی جاها خیلی دردناک بود و تصورش هم آزار دهنده و باز هم امان از صبر خانم های ایرانی و آرمانگرایی و توهم قدرت عشق که فکر می کنیم توانایی داریم هر چیزی رو تغییر دهیم و با همه سختی ها خوشحالم که در کنار گل پسرتون به آرامش نسبی رسیدید و چقدر حرص خوردم که همسر رو تو خونه راه می دادید و اما زندگی شما و شما که در بطن ماجرا بودید قطعا بهترین تصمیمات در لحظه رو می گرفتید هر چند از نظر یه خواننده دکه داره می خونه اشتباه باشه. همسر دوستم هم دچار اعتیاد هستن و البته خیلی خودشیفته تشریف دارن و فکر می کنند تنها بزرگان و افراد نابغه تریاک می کشند آرامش قرین لحظات تون باشه

ممنونم دوست عزیز که وقت گذاشتید و خوندید . واقعا حق داشتید در مورد بعضی تصمیمات اون زمانم حرص بخورید . خود من هم وقتی به اون تصمیمات فکر میکنم حرصم می گیره ولی اون تصمیمات فقط تلاشی بود برای اینکه الان مطمئن باشم همه راهها رو رفتم و همه تلاشم رو برای حفظ زندگی انجام دادم و حالا دیگه نمی‌گم ای کاش این کار رو میکردم ....
خودشیفتگی همسردوستتون هم خصلت آشنایی هست و شاید همه معتادان این خصلت رو داشته باشند.

مریم سه‌شنبه 8 شهریور 1401 ساعت 05:16 https://instagram.com/mona.mansori8368

صفاجون لطفا این ادرسی که برات میزارم را فالو کن و سرنوشتش را بخونش و بهش راهنمایی بده با تجربیات خودت کمکش کن

https://instagram.com/mona.mansori8368

از بقیه خواننده های عزیز وبلاگتون هم همین تقاضا را دارم ایشون دختر واقعی فیلم شبی که ماه کامل شد هستند و دارن زندگی واقعی شون را مینویسن
لطفا هرکسی مهربونه فالوش کنه و بخونیدش خیلی مظلومه و رنج کشیده

https://instagram.com/mona.mansori8368

بله حتما میخونمش.

ربولی حسن کور شنبه 8 مرداد 1401 ساعت 19:53 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
بالاخره داستان زندگی تون تموم شد
درواقع رفتار شما مشابه بسیاری از زنان دیگه ایرانی بوده
دادن فرصت به همسر تا هرجایی که ممکنه و تلاش برای حفظ زندگی مشترک و نمیتونم ازتون ایرادی بگیرم.
امیدوارم در ادامه زندگی تون موفق باشید
راستی از برادرتون خبری ندارید؟

ممنون از وقتی که گذاشتید و خوندید .
متاسفانه برادرم مانند خیلی‌ جوان‌های دیگه جانش رو در راه اهداف و به دلیل سیاستهای غلط طرفین از دست داد .

نازی شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 20:39

واقعیت را گفتم عزیزمممم خدا بیامرزه روحشون شاد باشه الهی پدر زحمتکش و نون حلال دربیارت را و مادر پاکدامن و خوبت رو من همه خاطراتت را خوندم اره این دنیای کوچیک و حقیر و ناچیز برای امثال ما شاید جهنم بوده ولی من واقعن به عدل خدای مهربون معتقدم صفا همین رقت قلبی که داری و اشکی که بر مظلوم از چشات میباره بزرگترین هدیه پروردگاره بهت که میلیارد میلیارد پول بدی نمیشه رقت قلب گرفت! این فقط هدیه خداست . یه جمله خوندم خیلی دوستش دارم صفا جون گفته بود شکنجه شیطان رجیم را در این دنیا طاقت بیار تا بهشت جاودان برای تو باشد خیلی مهربونی و صبور و بی کینه و بی عقده خدا حفظت کنه واسه پسرات خیلی ماهی جدی بی تعارف میگم حض کردم از واکنشهات در زندگینامه ات بازم بوس بهت عزیزممم

ممنون از محبتت عزیزم و ممنون از اینکه وقت گذاشتی و مطالب رو خوندی .

نازی شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:52

اسطوره صبر و مقاومت منی خیلی خیلی خوشم میاد ازت صفا هرشب و هرشب سوره واقعه را بخون و هدیه کن به حضرت علی امیرالمومنین علیه السّلام به نیت پسرهات خودت بعد چند ماه تغییر رفتارهاشون را خواهی دید خیلی سر به راه میشن و کاراشون دیگه عالی پیش میره منم دعا کن صفای مهربونم خیلی گرفتارم خیلیا خیلی تو دلت پاکه دعات برام میگیره عزیزمی

قربونت برم عزیزم پیامت کلی بهم انرژی داد .

Roozbh دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت 00:10 http://www.roozbh.ir

مهسا چهارشنبه 31 شهریور 1400 ساعت 11:05 http://khalaghiatadabi.blogfa.com

وبلاگ زیبایی دارید
خوشحال میشم به وبلاگ بنده هم سر بزنید

ممنون . بله حتما میخونم .

قندک بانو سه‌شنبه 5 اسفند 1399 ساعت 09:25 http://rahimtaefe.blogfa.com

پنجم اسفند اسپندار مزگان روز گرامیداشت زن ایرانی بر شما وبانوان عزیز مبارک باد

ممنون سلامت باشید این روز بر شما هم مبارک .

قندک میرزا چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 22:14

سلام و هزاران درود
اول این که خیلی ممنونم از راهنمایی تون
دوم این که بیشتر خاطراتتونو خوندم
قلمتون خیلی روان وخودمونیه
آدم أز خوندن خاطراتتون خسته نمیشه
سوم این که ماجرای شما وهمسر و رفت وآمدهای مکرر و درنهایت جدایی کامل را خوندم خیلی ناراحت شدم به نظرم در جدایی خیلی عجله کردید باتوجه به خوبی های زیاد همسر باید بیشتر صبوری می کردید
هیچکس بی نقص و کامل نیست
البته دیگه گذشته ها گذشته
الهی که در همه امورات زندگی موفق باشید درود

سلام . ممنون که وقت گذاشتین و خوندین . درمورد جدایی مطمئن هستم که تصمیمم درست بوده و اصلا ذره ای در درست بودن اون شک ندارم چون گذر زمان و روش زندگی ایشون بعد از جدایی هم تایید کننده درستی تصمیم من بوده .
من هم براتون آرزوی موفقیت میکنم .
با هم ممنونم که مطالب رو میخونید و با نظراتتون من رو به نوشتن و تفکر بیشترعلاقمندتر میکنید .

قندک میرزا دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 11:24

سلام و هزاران درود
بانو جان من که آدرس وبلاگ قبلی شمارو ندارم چطوری بخونم

سلام و درود بر شما . در پست ثابت بر روی کلمه قرمز رنگ وبلاگ که کلیک کنید به وبلاگ قبلی هدایت میشوید که در پست ثابت آن لینک سرگذشت من قرارداده شده . با این وجود لینک مورد نظر رو اینجا براتون قرار دادم .
http://sa4150.blogfa.com/category/1/%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87

قندک میرزا دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 21:41 http://rahimtaefe.blogfa.com

سلام و هزاران درود بر شما
الان احتمالا سنتون باید حدودای شصت باشه برقرار باشید و سلامت

بله درسته . سلامت باشید

Sh پنج‌شنبه 15 آبان 1399 ساعت 23:06

الحق که آفرین داری آبجی
باعث افتخاری
#غریبه

ممنون

یوسف چهارشنبه 2 مهر 1399 ساعت 12:31 http://1-2-3khaterat.blogfa.com/

سلام صفااا خانوم خیلی باکلاس شدی
تغییر ورژن دادی
می بینم بلاگ اسمایی شدی
که گفتی نمیخای برده باشی
منو یاد ادبیات چریکایی فدایی اول انقلاب انداختی
یکمی هم یاد مرزعه حیوانات جرج اوول افتادم
اون وبلاگ یه چیزایی برات نوشتم
این پستم که مشترکه با اون وبت زن
خیلی ارادتمندم

عجله کردی رفیق قدیمی تو بلاگفا کامل توضیح دادم .الان مدتهاست که در هردو وبلاگ مینویسم.

Hadi پنج‌شنبه 2 آبان 1398 ساعت 09:46 http://mohajer800.blogfa.com

سلام مجدد
درود بر شما
شما سیاسی هستید
گفتید زندان رفتید کنجکاو شدم ببخشید

سلام ،تحت تاثیر جو اوایل انقلاب به مسایل سیاسی علاقمند شدم که جزئیاتش رو میتونید تو بخش زندگینامه مطالعه کنید.ولی سیاسی نیستم و هیچ علاقه ای به جناح بندیهای سیاسی ندارم . هرچند زندگیهای ما تحت تاثیر افکار و جریانات سیاسی هست اما همیشه سعی میکنم مستقل فکر کنم و از هرگونه وابستگی سیاسی که منجر به بردگی فکری بشه بیزارم .

مر مر پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 11:44 http://nwlifstyl.blogfa.com

برام دعا کن صفا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد