من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

سرماخوردگی من

یکی دو روزه سرما خوردم و سرکار نرفتم دیروز رفتم دکتر درمانگاه تامین اجتماعی ، خوب اینو میدونم که سرماخوردگی فقط نیاز به استراحت داره و اصلا برای اینگه گواهی بگیرم رفتم دکتر و اون دکتر بی منطق با این عذر که چونکه صبح نرفتم دکتر و شب رفتم برای دیروز گواهی ننوشته و فقط یک روز برای امروز نوشته و من هم باهاش خیلی بحث نکردم چون فایده نداشت . از دیروز با خودم دارم کلنجار میرم که این دکترهای تامین اجتماعی واقعا چرا  اینطور برخورد میکنن  انگار مریضها ارث بابای اونها رو خوردن در حالیکه حقوق اونها از همین حق بیمه های ما پرداخت میشه 30 درصد از حقوق هر نفر به تامین اجتماعی داده میشه و دریغ از خدمات رسانی خوب و اصلا حالا اگر خواهرش، دختر خالش  یا دوستش  هم بود همینطور سخت میگرفت ...

 تصمیم دارم برم با رئیس درمانگاه حرف بزنم ببینم چی میگه اگر نگم غم باد میگیرم 

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم بانو سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 21:08

راستی صفا جان خدا بد نده. مراقب سلامتیتون باشید.

مرسی عزیزم چشم ممنون از توجهت

مریم بانو سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 21:06

باااااااااااالاخره یک کامنتم ارسال شد صفا جان. واقعا حق با شما هست. اتفاقا من چند هفته پیش رفته بودم مطب یک دکتر. بیمه که اصلا قبول نکرد. بعد کل مشاوره من حدود 100 ثانیه هم طول نکشید. گفتم میشه لطفا بیشتر توضیح بدهید. خانم دکتر در عین ناباوری من گفت:" نه که نمیشه مگه نمیبینی مطب چقدر شلوغه". یک لحظه این احساس بهم دست داد که من بدون دادن حق ویزیت 35 هزار تومنی رفتم تو و دو ساعت تمام هم مزاحم وقت ایشان شدم!!!!

عجب !!!!! واقعا چه دکترهای مسئول و وظیفه شناسی..

مریم بانو سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 21:00

سلام صفا جان آخه چرا من نمی تونم برات کامنت بذارم؟

سلام عزیزم مشکل بلاگ اسکای تو کامنت گذاشتن موقع ارسال نوشتن اعداد درخواست شده هست وقتی کی بردت فارسی باشه اعداد رو به انگلیسی نشون میده اما در واقع صحیح نیست و نمیشه کامنت رو ارسال کرد پس حتما بعد نوشتن نظر و موقع نوشتن اعداد نمایش داده شده حتما کیبرد رو انگلیسی بکن

رهگذر جمعه 1 آبان 1394 ساعت 11:10

راستی ماشین تگرگ خورده را چیکارش کردی ؟

هیچ کار از چند تا صافکار پرسیدم گفتن بهتره دستش نزنم خودم هم ترجیح میدم کاریش نکنم چون سقف و رنگ کنن موقع فروش به مشکل برمیخورم البته فعلا هم که قصد فروش ندارم

خودیافته چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 20:35 http://salhayetanhayi.persianblog.ir

سلام صفا جان. خوبی؟ امروز دوباره نوشتن رو شروع کردم. حالت بهتره صفاجان؟ دیگه اون دکتر رو نمیشه کاری کرد....همون صحبتی کا درباره رفتارش کردین کافی بوده. اتفاقاتی هستن که همه روزه تو تاکسی، اتوبوس، محل کار و همه جا باهاشون سرکار داریم متاسفانه.

خوشحالم که مینویسی و چقدر نوشته هات به دل آدم میشینه ممنون که خبرم کردی

اوزاخلاردان سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 11:27

بهتر شدی صفا جان؟ مشکل حل شد؟

بله عزیزم خوبم مرسی از احوالپرسیت

مهربانو دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 23:12 http://baranbahari52.blogsky.com

صفاجون سلام عزیزم ناراحت شدم سرماخوردی ولی این روزا انقدر چشمم سرماخورده دیده که دیگه عادت کرده .. از ابلیمو و عسل و اب گرم غافل نشو .
خدا رو شکر فقط سرماخوردگیه ببین مریضای دیگه که مشکلات اساسی دارند با این شرایط چی میکشن
گل پسر ها رو ببوس عزیزم

رهگذر دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 21:17

خوشم میاد هنوز روحیه مبارزه را داری
من اگه بودم می رفتم یک روز مرخصی استحقاقی می گرفتم

نه بحث مرخصی نیست موضوع حرف غیر منطقی هست که تحملش سخته رفتم و با رئیس کلینیک صحبت کردم و از برخورد بد اون خانم گله کردم و هیچ صحبتی هم در مورد مرخصی نکردم یک روز مرخصی ارزش ناراحت شدن نداشت

مریم دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 20:38 http://hezartoyekhyal.blogfa.com/

سلام نازنینم برایت بهبودی سریع ارزو میکنم بله منم به اینطور دکترها برخورد کردم ....نمیدونم والا چی بگم ....

ممنون عزیزم ... این مدل برخوردهای غیر منطقی مربوط به کسانی هست که وقتی اونطرف میز میشینن فراموش میکنن که یک جاهایی هم باید اینطرف بشینن و بهتر جوری برخورد کنن که دوست دارن با خودشون هم اونطور برخورد بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد